وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : لیست داوران هفته ششم لیگ برتر اعلام می شود؛ نامی از احمد صالحی داور دیدار پیشین داماش در مقابل استقلال نیست، تا خبر محرومیت احتمالی او توسط خبرگزاری ها مخابره شود!

 

در دو سال اخیر داماش یک بار با قضاوت صالحی پیروز شده است و آن هم در دیدار رفت لیگ دوسال پیش برابر ملوان بود؛ پس از آن در هرمسابقه ای که این داور قاضی بوده ، با قضاوتی جنجالی یا داماش مساوی کرده و یا باخته است…!

نخستین باری که قضاوت بد صالحی بسیار جلوه کرد مربوط به دیدار داماش و نفت تهران در آذرماه سال 90 بود. او در آن با عدم اعلام یک پنالتی به سود داماش و اعلام یک پنالتی عجیب بر علیه داماش و کارت های بی مورد و قضاوت بسیار اشتباه و مشکوک در چند صحنه، موجبات محرومیت خود را فراهم می کند و برای مدتی محروم می شود!

 
 
به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

پس از آن صالحی بار دیگر عهده دار قضاوت یک دیدار حساس داماش می شود… اینبار داماش-ملوان! داماشی ها که از قضاوت های مشکوک در چند هفته قبل از آن بازی بسیار حساس شده اند با سوت ها و کارت های بی مورد احمد صالحی مواجه می شوند تا بالاخره با شاهکار این داور خطایی که اصلا خطا نبوده و در پشت محوطه جریمه اتفاق می افتد پنالتی تشخیص داده شود و به جای کارت زرد به مدافع، دروازه بان با کارت قرمز اخراج می شود تا صالحی بار دیگر برای چند صباحی محروم شود…!

 

اما این پایان کار نیست و این داور باز هم برای قضاوت یک دیدار حساس دیگر داماش انتخاب می شود! داماش-استقلال، هفته پنجم لیگ برتر سیزدهم…اینبار او در مقابل دیدگان 15 هزار هوادار داماشی باز هم از اعلام دو پنالتی مسلم به گواه کارشناسان چشم پوشی می کند تا داماش در حالی که به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشت، از بدست آوردن آن محروم شود!

و باز هم شاید محرومیت این داور…

 

حال باید پرسید آیا محرومیت داور و یا اعلام اینکه حق با داماشی ها بود می تواند مرهمی بر زخم کهنه هواداران و بازیکنان این تیم باشد؟ آیا دپارتمان، کمیته داوران یا هر شخص و نهادی که چیدمان داوری را انجام میدهد می تواند پاسخگوی رفتار نادرست خود باشد و غرامت آن را بپردازد؟ و مهمتر آنکه آیا مسئولین داماش نمی توانستند پیش از دیدار داماش و استقلال، قضاوت های نادرست صالحی بر علیه داماش و حساسیت موجود پیرامون او را به مسئولین امور داوری فدراسیون یادآور شوند و اعتراض داشته باشند؟!

احمد صالحی و یا قضاوت داوران گمنام در بازی های داماش و اشتباهاتشان (!) تنها نمونه ای بارز از مجموعه حقوقی است که از داماش توسط فدراسیون و عواملش ضایع می شود. مسلما محرومیت صالحی و صالحی ها مرهم زخم دل داماشی ها نیست و امیدواریم که در آینده مسئولین داماش در برابر این رفتارها عکس العملی قاطع و مناسب لحاظ کنند.

 

 

 

MEHRDAD

www.varesh-sport.com

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید