سرپرست باشگاه داماش پس از عدم برگزاری تمرین روز جمعه این تیم، ضمن درخواست برای حضور بازیکنان در ادامه تمرینات، ابراز داشت که ظرف ده روز آینده پرداختی بازیکنان انجام می شود. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمدرضا حاجی پور سرپرست تیم داماش در توضیح عدم برگزاری تمرین روز جمعه داماش به خبرنگار ما گفت: امروز بنده و تمام کادرفنی و اجرایی حضور داشتیم، اما بازیکنان با لباس شخصی در رختکن حاضر شدند و در نهایت نیز پس از صحبت هایی که صورت گرفت، نتیجه ای حاصل نشد و تمرین برگزار نشد.
وی اظهار داشت: تاکنون یک بازی از لیگ و سه بازی را در جام حذفی انجام داده ایم، اما به دلیل شرایط بد اقتصادی که در کشور حاکم است، تعهداتی که نسبت به مالک باشگاه از سوی دیگران بوده انجام نشده است و به طبع در ادامه باشگاه هم نتوانسته که مطالبات بازیکنان را پرداخت کند و این مسئله چندین بار به تعویق افتاده است.

 
سرپرست داماش ادامه داد: البته تا جایی که خبر دارم شاید 90 درصد از باشگاه های لیگ دویی، پرداختی به بازیکنانشان نداشتند، اما قطعا این حق بازیکنان است که مطالبات خود را دریافت کنند. همه می دانیم که بازیکن هم خانواده و مشکلات مختص به خود را دارد و ما نیز درصدد هستیم که هر چه سریعتر مطالباتشان انجام شود و به همین دلیل از آن ها خواهش کردم که این هفته تمرینات را انجام دهند، چون امیدواریم که در یک هفته تا ده روز آینده بتوانیم به قول مان عمل کنیم.
وی ادامه داد: سال قبل هم اگر یادتان باشد تا نیم فصل بسیاری از بازیکنان پول نگرفته بودند، اما در انتهای فصل، تیم ما جزو دو سه تیمی بود که بیشترین پرداختی را تا لحظات آخر داشت و به غیر از شاهین بوشهر، حتی تیم هایی که صعود کرده بودند هم به اندازه ما پول پرداخت نکردند. باید با تاکید بگویم که ما از همان روز اول و لحظه ای که کار را شروع کردیم، به دنبال حل مشکلات بوده ایم و اینطور نیست که بگوییم، الان که بازیکنان اعتصاب کردند پس حالا از امروز کارمان را شروع کنیم.

 
وی افزود: تمرین نکردن قطعا یک سری مشکلات برای خود بازیکنان در بحث جرایم و تبعات بدنی دارد که در نهایت دودش به چشم باشگاه، هواداران و خود بازیکن می رود، چرا که ما اطمینان داریم اگر انشالله شرایط مالی مهیا شود این تیم قابلیت صعود دارد. بنابراین خواستار آن هستیم که بازیکنان به وظیفه خود در قبال باشگاه، پیراهن و اسم داماش و هواداران عمل کنند و به تمرینات ادامه دهند.
 
محمدرضا حاجی پور در خصوص هزینه های جاری داماش و چگونگی رفع مشکلات مالی به خبرنگار وارش اسپرت گفت: شرایط بسیار سخت است و ما هر دو روز فقط یک میلیون پول آب معدنی می دهیم. در بحث لجستیک هزینه هایمان در حد تیم های لیگ برتری است و فقط هزینه رفت و برگشت تیم به بوشهر، بدون در نظر گرفتن هزینه های هتل و… 46 میلیون تومان شد! با این اوضاع واقعا نمی توان به تنهایی هزینه ها را تقبل کرد اما با این اوصاف ما برای پرداختی که در حال حاضر بر عهده داریم و همینطور نیم فصل و شب عید برنامه داریم.

 
وی ادامه داد: واقعیت این است که ما امسال هنوز داریم با پیراهن های سال گذشته بازی می کنیم. با بیش از 15-20 مورد اسپانسری که با آن ها طی امسال و پارسال صحبت کردیم، تحت هیچ شرایطی حاضر به اسپانسرینگ نیستند. شما به بازی های لیگ برتر دقت کنید! کل دور زمین نوشته شده است همراه اول. این یعنی هیچ کسی حاضر نیست برای مسابقات لیگ برتر اسپانسر شود و حتی تراکتورسازی در لیگ برتر هم با رقمی پایین تبلیغ روی پیراهنش را ارائه داده است.
وی افزود: در سال های گذشته شورای چهارم و پنجم و آقای دکتر نوبخت به ما کمک کردند اما امسال هیچ کدامشان تا به الان به ما کمکی نرسانده اند. کمک صد و دویست میلیونی، برای تیمی که بودجه 4 میلیاردی برای صعود نیاز دارد،دردی را دوا نمی کند. ما انتظار کمک های بیشتر داریم که بتوانیم حداقل قسمتی از مشکلات را حل کنیم.

 

حاجی پور در پایان گفت: قطعا ما خودمان باید مشکلات را حل کنیم و از بازیکن هم انتظاری نداریم اما عدم تمرین آن ها اتفاقاتی را منجر می شود که بعدا گریبان باشگاه، مدیریت، بازیکنان و هواداران را خواهد گرفت. امسال مسابقات در یک مرحله انجام می شود و این یعنی اگر شما یک امتیاز از دست بدهید ممکن است که یک فصل حسرتش را بکشید. باز هم می گویم که در تلاش هستیم مشکلات را حل کنیم و ممکن است همین یکی دو روز پرداخت شود، اما مطمئن هستم قبل از ده روز آینده پرداختی ها انجام می شود.