بازی با ماشین سازی تمام شده است و از امروز تنها به لیگ دو و بازی حساس با کاسپین قزوین فکر می کنیم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سرپرست داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص پیروزی شیرین در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر ماشین سازی در بنیان دیزل تبریز گفت: خدا را شکر می کنیم که توانستیم یک بازی خوب را از خودمان به نمایش بگذاریم و در نهایت با حمایت هواداران مان که همواره و در همه جا حامی تیمشان بوده اند، این تیم لیگ برتری را در خانه اش شکست دهیم.

وی ادامه داد: نگاه ما به بازی های جام حذفی، به چشم دیدارهای تدارکاتی مناسب بود و در وهله بعد، فریاد زنده بودن نام داماش بود که فکر می کنم با صعود به مرحله نیمه نهایی در این امر هم موفق بودیم.

وی افزود: با تمام این تفاسیر و ضمن تبریک به هواداران، بازیکنان و کادرفنی مان که نقش بسیار پررنگی در این موفقیت داشته اند، باید بگویم که بازی با ماشین سازی برای ما تمام شده است و از امروز باید تمام تمرکزمان را بر روی هدف اصلی مان که مسابقات لیگ دو است معطوف کنیم.

محمدرضا حاجی پور در خصوص دیدار آتی این تیم در مسابقات لیگ دو در روز سه شنبه گفت: کاسپین تیمی بسیار خوب و بسیار قدرتمند است که بازی های این تیم از سوی کادرفنی ما به دقت آنالیز شده است. به هیچ وجه نباید فکر کنیم که چون در مسابقات جام حذفی موفق بوده ایم پس در این جا هم می توانیم به سادگی از سد حریفانمان عبور کنیم.

وی ادامه داد: امروز برای ما دیدار با کاسپین به همان اندازه دیدار نیمه نهایی جام حذفی دارای اهمیت است، چرا که هر امتیاز در مسابقات لیگ دو امسال که در یک مرحله برگزار می شود، بسیار حائز اهمیت و تعیین کننده است وحتی یک غفلت می تواند ما را از هدف اصلی مان که صعود به مسابقات لیگ یک است دور کند.

سرپرست داماش در پایان در خصوص بحث سامانه هواداری 309090 نیز گفت: این سامانه به احتمال فراوان ظرف یک هفته آتی جهت بهره برداری آماده خواهد شد که در این خصوص به هواداران اطلاع رسانی خواهیم کرد.