وارش اسپرت

محمد محمد کاظم یکی از خریدهای خوب این فصل داماش گیلان می باشد.وی بهمراه سعید معروف به داماش رشت پیوست تا جمع ملی پوش های داماش جمع شود ! و بعد از سال ها قهرمانی لیگ برتر والیبال به یک تیم غیر تهرانی برسد.
اما پیوستن این دو بازیکن ارزشمند به داماش شهر باران مصادف شد با افت باقی ملی پوش های تیم شهرمان.البته محمد کاظم دلیل این افت را تحلیل بدنی بازیکنان بدلیل بازیهای ملی می داند.
مصاحبه زیر بعد از بازی داماش رشت و ارتعاشاعات صنعتی در سالن کارگران رشت گرفته شده است:

*آقای محمدکاظم خسته نباشید!بازی رو چطور دیدین؟

مرسی.بازی خوبی بود.تیم ارتعاشات از نظر سختی یه تیم متوسطی بود ولی ما با حمایت هواداران خونگرم رشتی تونستیم این تیم رو سه بر صفر شکست بدیم.

*هواداران رشتی رو چطور چطور دیدین؟شما تقریبا یه نیم فصل رو تو تهران بودین!
تماشاگرا خیلی خوب بود.یه قسمت از سالن رو میدیدم که خالی بود.ان شاءالله اگه هواداران بیان و سالن رو پر کنند این تیم پتانسیل قهرمانی رو داره و با حمایت هواداران میتونه قهرمان بشه.

*تا اینجای فصل اکثر بازیکنامون در حد و اندازه های خودشون نبودند.شما جزء معدود بازیکنانی هستین که آماده بودین.دلیلش چیه؟

ما از فروردین ماه تو اردوهای تیم ملی بودیم. و چندین تورنمنت رو پشت سر گذشتیم.این باعث شده که بدنها کمی تحلیل بره.خدارو شکر با بدنسازی ای که انجام دادیم تیممون به شرایط آمادگی از نظر بدنی داره میرسه.

متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب ببینید:

*تیم داماش به بهانه نبود سالن مناسب و بویژه کفپوش غیر استاندارد یه نیم فصل تو تهران بود.کف پوش سالن کارگران رو چطور دیدین؟
این کف پوش هم استاندارد نیست.شما اگه توجه کنین میبینین یه لایه کف پوش روی سیمانه.من خودم بعد هر روزی که این جا تمرین میکردم دو تا کیسه یخ میزاشتم رو زانوهام تا از درد زانو شب بتونم استراحت کنم.این سالن رو باید طوری طراحی کنند که طرح چوب بشه و به زانو ها و کمر فشار نیاد.

*این سالن رو باشگاه بدین شکل ساخته!شما تمرینات رو چی کار میکنین؟هر بازی که تو رشت میزبانین دو سه روز قبلش میاین رشت؟

من از این موضوع خبر ندارم و باشگاه زمان و مکان تمرین رو تعیین میکنه.

مصاحبه : میثم – مهرداد