*اگر موافقی با توجه به اتفاقاتی که تو اراک براتون افتاد از بازی همیاری شروع کنیم.بازی و جو استادیوم به چه شکل بود؟

به هر حال تونستیم 3 امتیاز رو تو اون بازی بدست بیاریم. متاسفانه تو نیمه اول یه گل خوردیم اما طی یه روندی چند دقیقه بعد تونستیم گل تساوی رو به ثمر برسونیم و در نهایت تو نیمه دوم هم بازی رو از آن خودمون کنیم. نیمه اول رو در کل خوب نبودیم اما نیمه دوم بازی بهتری رو نشون دادیم.
در مورد جوی هم که اونجا اتفاق افتاد باید بگم که رو ناهماهنگی که سر گل اول ما بین داور و کمکش به وجود اومد یه مقداری جو روی سکوها خراب شد که از اون به بعد هم بیشتر سوت ها به سمت همیاری سوق پیدا کرد.

 

*و بعد از بازی چطور؟

حدود یه نیم ساعت 45 دقیقه ای طول کشید تا ما تونستیم سوار اتوبوس بشیم بعدش هم که به اتوبوسمون سنگ زدند. به طور کلی جو چندان خوبی نبود.

 

*از اینکه یه 3 امتیاز بدون دردسر با نیومدن پیام به دست آوردیم خوشحالی یا فکر میکنی خوب نبوده؟

خب تماشاگران خوبی اومده بودند که بازی رو ببینند و ما هم قصدمون بازی کردن بود و دوست داشتیم که بازی کنیم اما خب به هر حال نیومدند اما اگر هم میومدند شما مطمئن باشید که میبردیم، با اختلاف بیشتر از 3 گل هم این تیم رو میبردیم ولی قسمت این بود که این 3 امتیاز رو بدون بازی کردن بدست بیاریم.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب…

 

 

*البته فکر کنم اینجوری 3 گل روی تفاضل حساب نشه درسته؟!

بله دیگه… الان اینجوری فقط یک گل رو تفاضلمون تاثیر داره!

 

*فکر میکنی پیامیها بازی با مقاومت رو انجام بدند؟

من فکر میکنم که آره انجام میدند. در واقع این بازی هم به خاطر مشکلاتی که براشون بوجود اومد و پول بازیکنان رو ندادند و بعضی از بازیکنانشون قهر کردند اینطور شد. من فکر کنم دیگه تا اون موقع همه چیز درست بشه.

 

 

*محمد آقا ما بازی با همیاری رو ندیدیم؛ روی اون قولی که داده بودی(دیگه اخطار غیرفنی نمیگیری) موندی؟ (با خنده)

آره. بعد از یه بازی که الان دقیقا حضور ذهن ندارم کدوم بازی بود که یه اخطار گرفتم دیگه اخطاری نگرفتم. اون اخطار هم فنی بودش!

 

*5 تا بازی دیگه باقی مونده که دو تاش داخل خونست،فکر میکنی چطور کار کنیم؟

ایشالا دو سه تا بازی مونده لیگ تموم بشه ما لیگ برتری هستیم!

 

*فکر میکنی تو این چند بازی بتونی گل هم بزنی؟

سعیم رو میکنم..اگر بازی با پیام رو انجام میدادیم مطمئنا باشید خودم یکی از گلهاش رو میزدم، حالا فعلا شما یکی از این 3 تا گل 3 بر هیچ رو به نام من بزنید (با خنده)

 

*و حرف آخر؟

سال نو رو تبریک میگم و امیدوارم که سال خوبی برای همه باشه و داماش هم سال خوشی رو برای هواداران رقم بزنه.

 

 

مصاحبه : مهرداد و میثم