varesh-sport.com : بازی اول رو غیبت داشتی اما تو دوبازی بعد حضور داشتی، چه نظری در مورد این دو مسابقه داری؟

سال قبل بازی آخر لیگ یک اخراج شده بودم و به همین علت نتونستم توی بازی اول لیگ داماش رو همراهی کنم. اما در مورد بازی با استقلال باید بگم که ما موقعیت های زیادی رو تو اون بازی به دست آوردیم که متاسفانه گل نشد و شاید اگر گل می شد با اختلاف حداقل 2 گل اون مسابقه رو می بردیم. تیم استقلال هم به جرات میگم تنها یک موقعیت داشت که اون هم روی اشتباه فردی تیم ما براشون بدست اومد و بعد از اون هم فقط دفاع کردند و به نظر من خیلی شانس آوردند که جلوی تماشاگران خودشون بازی رو واگذار نکردند.

 

varesh-sport.com : چرا ما نتونستیم تو اون بازی به گل برسیم و فکر میکنی مشکل از کجا بود؟ آیا تمام کننده خوبی نداشتیم؟

نه بحث تمام کننده نبود چرا که 4-5 تا از بازیکنان که توی حمله شرکت می کردند موقعیت های خوبی رو بدست آوردند. خود من یکی دو تا موقعیت شوت داتشتم یا علی نظیفکار و یا بقیه .یعنی از دفاع آخر گرفته تا مهاجم موقعیت ایجاد کرده بودند روی دروازه منتهی بدشانس بودیم یا شاید هم تو ضربات آخر دقت نداشتیم ولی بدشانسی به نظر من نقش بیشتری داشت.

 

varesh-sport.com : محمد آبشک تو یه بازیهای خاصی بیشتر به چشم میاد، مخصوصا تو بازی های بزرگ که جلوی سرخابی ها انجام دادیم. این دلیلش چیه؟ به خاطر انگیزست یا من به طور کل نظرم اشتباست؟

بحث انگیزه نیست چون من همیشه و توی تمام بازیها دوست دارم که تیم شهرم برنده باشه و من هم بهترین بازیم رو به نمایش بگذارم . توی تمام بازیها اگر گل بزنیم و ببریم شادیم زیاده و فرقی نمیکنه و اگر هم خدای نکرده تو یک بازی ببازیم ناراحتیم هم همینطوره.

خب شاید چون تیم های استقلال و پرسپولیس از تیم های بزرگ هستند خدا هم کمک میکنه و بازیم تو این بازیها بیشتر مورد توجه قرار میگیره.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

 

varesh-sport.com : در بازی با استقلال و همینطور سپاسی یکی از نکات جالبی که وجود داشت حرکات انفرادی خوب تو بود و روی همین حرکات انفرادی یه درگیری هایی هم به وجود میومد که بارزترینش درگیری با آندرانیک تیموریان بود. قضیه این درگیری چی بود؟

خب یک صحنه بود که یه مقدار این درگیری به چشم اومد. من هافبک دفاعی هستم و زیاد پیش نمیاد که پا به توپ به این شکل حرکت کنم، شاید یه بازی با پرسپولیس بود که می شد اینطور پا به توپ برم . من تو چند تا صحنه دریبلش کردم که خطاهایی رو انجام داد .من فکر میکنم بازیکنی که اینجور خطا میکنه از روی ضعفش این کار رو انجام میده و به قولی بازیکن حرفه ای هم هست و جوری خطا میکرد که اخطار نگیره.

تو چند تا صحنه بود که من هافبک هاشون رو دریبل کردم و تیم رو داشتم تو یه موقعیت خوب جلوی مدافعین قرار میدادم که خطا کرد و یکی از این صحنه ها رو هم بالاخره داور کارت داد . تو اون صحنه ای هم که مد نظر شماست چون خودش رو بازیکن بزرگی میدونه اومد یه پرخاشی کرد که منم جوابش رو دادم اما سعی کردم دیگه این بحث رو ادامه ندم اما در ادامه باز اومد و تو یه صحنه پام رو لگد کرد که داور هم این صحنه رو دید اما ازش گذشت تا اخطار دوم رو بهش نده.خب در نهایت هم که تعویض شد.

 

varesh-sport.com : کلوزآپ چهره تیموریان رو که می دیدیم خیلی کلافه به نظر می رسید…

آره خب . یه وقتایی میبینی خطای فنی انجام میدی ولی بازیکنی که اینجور خطا میکنه از روی ضعفشه.

 

varesh-sport.com : خلاصه تو این قضیه خوش سابقه ای… یکی هم که مازیار زارع بود (با خنده)

اونو بی خیال ، صحبتش رو نکنیم بهتره..

 

varesh-sport.com : نظرت راجع به بازی بعدمون جلوی تراکتورسازی چیه؟

یه برد خوب که جلوی فجرسپاسی تو خارج از خونه به دست آوردیم و امیدوارم که تو این بازی هم پیروز بشیم تا مردم خوب رشت و هواداران داماش رو خوشحال کنیم. تیم ما هم انشالله روز به روز و هفته به هفته بهتر میشه.

 

varesh-sport.com : فکر میکنی آخر فصل داماش تو چه رده ای قرار بگیره؟

ما توی تمام بازیهامون با حداکثر توان به بازی میریم و سعی میکنیم نتیجه خوبی رو بدست بیاریم حالا هر چقدر رتبمون بالاتر باشه به طبع ما هم راضی تر خواهیم بود. درسته تیم ما تازه به لیگ برتر اومده ولی تیم با تجربه ای رو در اختیار داریم. خود من سابقه ای ندارم توی لیگ برتر اما بازیکنانی که هستند اکثرشون سابقه بازی ملی یا لیگ برتری دارند و من فکر میکنم تیم ما هفته به هفته بهتر کار عمل خواهد کرد و تراکتور رو هم که ایشالا به لطف خدا و با کمک تماشاگران و همت بازیکنان بتونیم ببریم.

 

varesh-sport.com : با اینکه بازیکن شوت زنی هستی اما فصل قبل به اونصورت شوت نمیزدی.امسال مثل اینکه این آزادی عمل بیشتر بهت داده شده. آیا فصل پیش دستور مربیان بود که کمتر شوت بزنی؟

درسته من بازیکنی هستم که علاقه زیادی به شوتزنی دارم، اما اینکه فصل پیش چرا کمتر شوت میزدم به این علت بود که مربیان از من خواسته بودند عقب تر بازی کنم و پستم زیاد این اجازه رو نمیداد که به پشت محوطه نزدیک بشم و شوتزنی داشته باشم و به همین علت بود که بعضی وقتا که در طول بازی شاید یک موقعیت شوت برام پیش میومد از اونجایی که میخواستم از اون موقعیت بهتر استفاده کنم اون شوت رو هم گاها با بی دقتی میزدم یعنی با دقت کم و شدت زیاد .

 

varesh-sport.com : پس درخواست کادر فنی بوده، اما امسال انگار قضیه فرق میکنه…

درسته امسال یه مقدار جلوتربازی میکنم و موقعیت برای شوت زنی و حرکات پا به توپ برام بیشتره . تو پست هافبک دفاعی این موقعیت برام به اون صورت وجود نداشت.

 

 varesh-sport.com : جالبه برام که تو و مگنو در واقع هم پست هستید اما با هم توی ترکیب قرار میگیرید اگر چه یه مقدار انگار وظایفتون فرق میکنه…

تو دو بازی اخیر ما یه جورایی دو تا هافبک دفاعی داشتیم اما من یه مقدار رو به جلوتر بازی میکردم . یعنی تو مواقع حمله یک هافبک دفاعی میموند و من اضافه میشدم به خط حمله.

 

varesh-sport.com : به تیم ملی فکر میکنی؟

صد در صد

 

varesh-sport.com : فکر میکنی امسال دعوت بشی؟

من در وهله اول تمام سعیم رو میکنم که برای تیم و شهر خودم موثر باشم حالا دیگه این به تشخیص مربیان تیم ملی هست که من رو در اون حد بدونند که به تیم ملی دعوت بشم یا نه..ان شالله که امسال خدا کمک کنه و این اتفاق بیفته.

 

varesh-sport.com : و صحبت پایانی …

ما که همیشه شرمنده این هوادارانیم. ایشالا که توی تمام بازیها از ما همین حمایت رو داشته باشند ما هم که همه تلاشمون رو برای پیروزی انجام میدیم . ممنون هستم که تو بازی خارج از خونه هم حتی ما رو تنها نگذاشتند و به تهران اومدند. دست تک تکشون رو میبوسم.

در بازی با تراکتور هم اگرچه فوتبال قابل پیش بینی نیست اما تمام تلاشمون رو میکنیم که این بازی رو ببریم…