محمد غلامی در گفت و گو با خبرگزاری پانا در خصوص وضعیت داماش گیلان اظهار داشت: هیچ پولی نگرفته ایم و هیچ انگیزه و روحیه ای برای ادامه کار نداریم. از مسئولان خواهش می کنیم که مشکلات تیم ما را حل کنند وگرنه از هم می پاشیم.

 

وی افزود: تیم ما از بازی هفته دوم که با استقلال داشتیم، وارد بحران مالی شد ولی 7 ماه بچه ها تحمل کردند و صدای هیچ کس درنیامد. آن موقع هم که تیم ما پشت سرهم می برد و وضعیت خوبی داشت، مشکل مالی وجود داشت ولی هیچ کس بروز نمی داد ولی به قول معروف الان کارد به استخوان رسیده است.

 

مهاجم داماش تصریح کرد: داریم برای تیم رایگان بازی می کنیم. عابدینی در تلاش است مشکلات را مرتفع کند ولی دست تنهاست. مردم این شهر هم به جز این تیم فوتبال دلخوشی دیگری ندارند. ما به خاطر مردم است که تا الان دوام آوردیم.

 

غلامی در خصوص جلسه عابدینی با بازیکنان گفت: من و چند بازیکن در این جلسه حضور نداشتیم. احساس کردیم بودن ما فایده ای ندارد. بچه ها وقت گرفتند تا بعد از بازی با ملوان شاید پول بگیریم. البته چشمم آب نمی خورد.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی تاکید کرد: استاندار که در بازی با پرسپولیس به ورزشگاه آمد، دیگر پیدایش نشد. نه خبری از هیات فوتبال استان است و نه شهردار و نه فرماندار. اصلا کسی سراغ این تیم را نمی گیرد ولی بچه ها با همه این مشکلات سعی می کنند بازهم هرطور شده بازی کنند.

 

مهاجم داماش گیلان افزود: ما 2 بازی حساس با فولاد و ملوان داریم. می رویم تا به امید خدا برنده شویم. واقعا در این شرایط بد مالی حرف زدن از نتیجه گرفتن اصلا درست و منطقی نیست. تیم ما در بدترین وضعیت است. الان دم عید هم هست و اکثر بچه ها به خاطر مشکلات ماشین خود را فروخته اند.

 

غلامی گفت: اگر مسئولان به تیم کمک نکنند، صددرصد سقوط می کنیم. تیم ما پرمهره است و هرتیمی آروزی داشتن آنها را دارد. دیدید که اگر به مشکل نمی خوردیم الان باید برای کسب سهمیه می جنگیدیم ولی حیف که بدشانس بودیم و تیم ما دچار بحران شد.