هیات رئیسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با جذب بازیکن توسط تیم های لیگ دویی از دیگر تیم ها، در دور پایانی مخالفت کرد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، هیات رئیسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با توجه به درخواست تعدادی از تیم هایی که به مرحله نهایی لیگ دو صعود کرده اند، مبنی برجذب بازیکن از دیگر تیم ها، مخالفت خود با این موضوع را طی اطلاعیه زیر اعلام کرد:
به اطلاع کلیه باشگاههای حاضر در مرحله دوم مسابقات میرساند؛
درخواست جذب بازیکن توسط تیم های حاضر، در جلسه روز گذشته هیات رییسه مطرح شد و با درخواست موردنظر مخالفت شد. لذا تیم های لیگ دسته دومی همانند تیم های حاضر در دیگر لیگ های کشوری (برتر،یک،سه) دارای نقل وانتقالات ابتدای فصل و نیم فصل بوده و در حال حاضر در صورت داشتن شرایط لازم از جمله داشتن جای خالی، استفاده نکردن از سهمیه بازیکن آزاد (فیفا) و … می توانند یک بازیکن آزاد جذب کنند.

بنابراین با توجه به مطلب فوق، باشگاه داماش گیلان که دو جای خالی در لیست بزرگسال خود دارد، می تواند با رعایت ضوابط به جذب تنها یک بازیکن آزاد بپردازد. 

شایان ذکر است، طبق اعلام هیات رئیسه سازمان لیگ، 12 تیم حاضر در مرحله نهایی لیگ دو، طی قرعه کشی که از ساعت 14 روز یازده اسفند برگزار خواهد شد به دو گروه شش تیمی تقسیم خواهند شد. 20 و 21 اسفند تاریخ آغاز مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته دو اعلام شده است و بدین ترتیب پیش از عید، دو هفته از این رقابت ها برگزار خواهد شد.