وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: ظهر سه شنبه مصاحبه ای از مدافع تنومند داماشی ها بر روی خبرگزاری تسنیم کار شد و از قول او جملاتی را بیان داشت که هواداران داماش را متعجب کرد اما محمد مختاری در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت ، بخش هایی از این مصاحبه را تحریف شده خواند و تصریح کرد: هر انسانی از دوران کودکی بین استقلال و پرسپولیس یک تیم را دوست داشت، من هم در شهری به دنیا آمدم که تیم معروفی نداشت و در مصاحبه ای که با خبرنگار تسنیم داشتم در مورد پیوستن خلعتبری به پرسپولیس گفتم در کودکی بین استقلال و پرسپولیس ، تیم پرسپولیس را انتخاب می کردم و محمدرضا هم می گفت از لج تو هم شده به پرسپولیس نمی روم.

 

مدافع شهسواری داماش از علاقه خود به تیمش میگوید و اضافه می کند: من با تمام پیشنهادات خوبی که در سال های اخیر داشتم و مشکلات شدیدی هم که داماش داشته 7 سال است که در داماش و پگاه سابق بازی میکنم و علاوه بر این ، در شهری متولد شدم که تمایل مردم آن خطه به استان گیلان و شهر رشت بیشتر از مرکز استان خود است، پس مطمئن باشید قلب و روحم با داماش است و اگر هم روزی از من تیم دومم را بپرسند مسلما از سپیدرود رشت یاد خواهم کرد.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

وی در مورد بخشی دیگر از مصاحبه که از قول او آمده بود"برای اولین بار بود که در استادیوم رشت فحاشی نشد"، خنده ی معناداری کرد و گفت: واقعا نمی دانم بر چه اساسی از قول من کلمه ی اولین بار را استنباط کردند؛ من گفتم "اتفاقا در این بازی هیچ گونه فحاشی از سوی هواداران ما انجام نشد" در حالی که اگر من تماشاگر بودم با قضاوتی که دیدم شاید به داور توهین می کردم، اما هواداران خوب داماش توهینی نکردند. این درحالی است که اگر استادیوم شهرهای دیگر بود سکوها متشنج می شد. در ضمن هواداران داماش همیشه خوب بوده اند و تیم خودشان را حمایت کرده اند ، اگر هم گاهی مواقع حرکتی انجام دهند به تحریک بازیکنان و هواداران حریف عکس العمل نشان می دهند.

 

مختاری که موکدا می گوید مصاحبه وی به درستی منتشر نشده است، خطاب به هواداران داماش گفت: من با عشق و فریاد این هواداران انرژی می گیرم و با شعاری که آن ها با زبان گیلکی در استادیوم سر می دهند هم عقیده هستم و به واقع تا زمانی که در رشت و کنار آن ها هستم قرمز و آبی تهران برایم اهمیتی ندارد، ضمن اینکه بارها گفته ام دوست دارم در همین شهر از فوتبال خداحافظی کنم.

 

www.varesh-sport.com

وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید