پیرو مذاکرات هفته گذشته مالک داماش با دکتر نوبخت و مساعدت معاونت رشتی رئیس جمهور، عصر دوشنبه جلسه ای در وزارت ورزش و جوانان کشور، حول باشگاه داماش گیلان برگزار شد که در این جلسه علاوه بر مالک و مدیرعامل داماش، حضور نماینده محترم رشت در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان جلب توجه می کرد.

مهندس محمدمهدی الطافی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان گفت: ابتدا لازم می دانم از مهندس جعفرزاده تشکر کنم که ترتیب برگزاری جلسه را انجام دادند و در طول جلسه با صراحت از وزیر محترم خواهان حمایت از باشگاه مردمی داماش شدند که این مسئله موجب شد تا دکتر سلطانی فر از اهمیت موضوع بیش از پیش مطلع شوند.

 

مدیرعامل داماش در ادامه با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: حضور سر زده دکتر رهنما به عنوان متولی ورزش گیلان جای تشکر دارد که بیانگر علاقه دوستانی نظیر مهندس جعفرزاده و دکتر رهنما به تیم داماش گیلان است و همین امر موجب شد تا وزیر ورزش در پایان جلسه قول مساعد جهت توجه به باشگاه داماش گیلان را دادند.

 

الطافی در ادامه گفت: برای بازگشت داماش به روزهای اوجش نیاز به حمایت تمامی متولیان و مسئولین امر داریم تا هواداران داماشی فصلی توام با موفقیت را شاهد باشند.