دیار وارش: مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: اگرچه نتیجه بازی با شهرداری ارومیه تغییر نمی‌کند، اما ساکت نخواهیم نشست. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مهندس محمدمهدی الطافی با حضور در محل تمرین تیم فوتبال داماش گیلان در جمع بازیکنان و کادر فنی این باشگاه در مورد بازی تیم‌های داماش گیلان و شهرداری ارومیه در چهارچوب دیدارهای هفته ششم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت: در مورد این مسابقه جمله‌ای جز اظهار تأسف نمی توانم بگویم. تأسف برای همه چیز، از نتیجه به ناحق رقم خورده، از خون دل خوردن هواداران، از ندیدن و یا نادیده گرفته شدن خطاهای عمد، پنالتی ها و مهمتر از همه، گرفتن آفساید در زمانی که دو بازیکن حریف نزدیکتر به دروازه خود بودند و همچنین دریافت پاداش مناسب هواداران، به واسطه اعتراض به حق برای حقوق ضایع شده ی تیم مورد علاقه شان و …

وی ادامه داد: مالک، هیئت مدیره و بنده، حداقل برای جلوگیری از حق کشی های آینده، از لحظه ی پایان مسابقه، تلاشمان را شروع کردیم، هم از طریق حقوقی و هم اداری و هم موارد مربوط به نیروی انتظامی. با نامه نگاری، پیگیری‌های لازم در این خصوص در حال انجام است.

مدیرعامل باشگاه داماش با اشاره به اقدامات انجام شده، تصریح کرد: بیش از ۴۰ ساعت فیلم بازی را با کمک پسرهایم و دریافت فیلم ها و تصاویر مختلف تهیه شده، بررسی کردیم و کلیه ی موارد تأثیرگذار در نتیجه بازی را استخراج کردیم. با فدراسیون و هیئت فوتبال استان صحبت کردیم و کارهایی که وظیفه ماست، هنوز هم در دست اقدام است. چون علاوه بر نامه نگاری، فیلم های مربوطه ضمیمه و ارسال شده است. مطمئن باشید با به کار بستن تمام تلاش خود اجازه نمی دهیم که حق داماش به این راحتی پایمال شود.

altafi-bazikonan-ANEOxXO

وی خاطرنشان کرد: اگرچه نتیجه بازی تغییر نمی کند، اما ساکت نخواهیم نشست.

مهندس الطافی در ادامه با تشکر از زحمات و تعصب بازیکنان، گفت: اما بحث من اینجا، در مورد مسئله دیگری است و خطاب به خود شماست. همه شما چه برای من به عنوان مدیر باشگاه و چه برای تیم و هوادارانش با ارزش هستید. ما هیچ کدام از شما را به راحتی و بدون هیچ دلیلی نمی خواهیم از دست بدهیم.

وی افزود: یک مسئله ای در جریان بازی پیش آمد که در تمامی مسابقات ورزشی کم و بیش پیش می آید، حالا در اینجا عمق فاجعه بیشتر بود، وگرنه هیچ مسابقه ای نیست که موارد و مشکلاتی از این دست نداشته باشد. مهم این است که همه ما یک تیم هستیم و یک هدف را دنبال می کنیم. آن هم اعتلای شهر رشت و صعود تیم ریشه داری است که سابقه بسیار خوبی دارد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان خاطرنشان کرد: اعتراض و یا انجام حرکاتی که توسط شما در میدان انجام شود و مغایر قانون فوتبال باشد، خطا محسوب می‌شود و برای ما که بیشتر زیر ذرّه بین هستیم، محرومیت و مکافات بیشتری خواهد داشت و نمی خواهم که شما با کارت زرد و یا اخراج مواجه شوید، چون این موارد برای باشگاه هزینه دارد. توجه شود که منظور من هزینه ی مالی نیست، چون آن هزینه قابل جبران است ولی هزینه از دست دادن بازیکن ها، در بسیاری از موارد غیر قابل جبران است. البته من در بحث فنی هیچ دخالتی نمی کنم. ضعف ها به بنده ربطی ندارد. کادر فنی توضیحات لازم را این خصوص می دهد.

وی اضافه کرد: همه شما می دانید، صحبت کردن با داور، چیزی را تغییر نمی دهد. پنالتی های صددرصدی و آفسایدی که به هیچ وجه آفساید نبود را همه دیدند. ولی نتیجه بازی را دیگر نمی شود برگرداند.

مهندس الطافی خطاب به بازیکنان یادآور شد: خواهشی که از شما دارم این است که خودتان را کنترل کنید و این تقاضا را از همه ی افراد تیم، اعم از کادر فنی، همراهان و بازیکنان و هواداران دارم که در شرایط بحرانی سعی بیشتری برای کنترل اعمال و رفتار خود داشته باشند، درست است که جوان هستید، هیجان دارید، احساس دارید، غیرت و تعصب دارید، اما دقت کنید که شما برای یک هدف بزرگتر در اینجا فعالیت می کنید.

وی ادامه داد: شما یک تیم هستید. یک تیم بیش از پنج هزار نفره. یعنی هواداران هم، جزء تیم ما هستند. کسی که زندگی اش را گذاشته، حیثیتش را گذاشته و از جیب خودش هزینه می کند جزو تیم ماست. کسی که به خاطر تیم محبوبش چوب می خورد جزء تیم ماست، او که توهین شنید و تهدید شد، عضوی از تیم ماست. بنابراین از همه تقاضا می کنم که بیشتر خویشتن‌داری کنید تا این تیم به جایگاه واقعی خود برگردد.

 

altafi-sakoo-baran-BvyRRPB

مدیر عامل داماش با ستودن هواداران این تیم گفت: من شخصاً در همه بازی های خانگی روی سکوی ورزشگاه حضور دارم و باید عرض کنم که به خدا ما یکی از بهترین هواداران دنیا را داریم. بیش از نود دقیقه در باران شلاقی یک ثانیه هم سکوت نکردند و تیم را با تمام وجود تشویق کردند. این قابل احترام است. من هم به عنوان مدیرعامل باشگاه باید خود را فدای این هواداران کنم. چون این هواداران، خیلی برای تیم ارزش قائل می شوند و چنین هوادارانی نوبر هستند و ما به داشتن آنها می بالیم.

مهندس الطافی همچنین در ادامه گفت: به عنوان یک پدر از شما می خواهم که در شرایط سخت خودتان را کنترل کنید. این کار خیلی مشکل هست، اما نشدنی نیست. شما باید بگذارید موارد فنی را کادرفنی و سرمربی محترم پیگیری کنند. اگر هم در زمین حرفی هست به کاپیتان تیم بگویید و بگذارید که کاپیتان پیگیری کند. باید حق‌ مان را در زمین مسابقه و با بازی بهتر بگیریم.

وی با بیان اینکه داماش مخالفان کمی ندارد، افزود: کوچکترین خطای ما، از بزرگترین خطاهای دیگران همیشه پُر رنگ تر دیده می شود. هرکدام از شما اگر موردی را دیدید که شاید از چشم ما دور مانده باشد، به ما بگویید تا پیگیری کنیم. چون مثل همه شما، ما هم نسبت به تیم داماش علاقه داریم و می خواهیم موانع و مشکلاتش را برطرف کنیم.

مدیرعامل داماش در پایان اظهار داشت: از همه شما و تلاش و تعصب تان ممنونم. هفته به هفته بهتر و هماهنگ تر می‌شوید و همه هم این مهم را می بینند. امیدوارم در ادامه راه موفق باشید.

 

منبع: سایت داماش گیلان