اعلام باشگاه داماش مبنی بر ماندگاری امتیاز داماش در شهر رشت موجب شده بود، تا هواداران این تیم با احساس رهایی از یک کابوس، نفسی به راحتی بکشند.
اما حالا مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر چنین موضوعی را تکذیب می کند؛ وی در تماس تلفنی با خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان گفت: هیچ مبلغی به حساب باشگاه یا فدراسیون مبنی بر پرداخت بدهی داماش به اروند واریز نشده است و نمی دانم آقایان برچه اساسی به این راحتی خبر کذب به مردم می دهند.

سامری ادامه داد: در یک سال اخیر به احترام هواداران گیلانی سکوت کردم و نخواستم برای این تیم حاشیه ای ایجاد شود، چون سه بار برابر این داماش صف آرایی کرده بودیم و دیدیم که چقدر پر انرژی تیم‌شان را تشویق می کنند.

وی گفت: اما آقایان دروغ می گویند و هر وقت یک بازی جدید راه می اندازند و حتی تماس های بنده را جواب نمی دهند؛ در حالی که فقط به حرمت هواداران گیلانی دنبال راهکاری هستم تا این مشکل حل شود، وگرنه آقایان که رفتار سیاسی دارند.

مدیرعامل کارون اروند خرمشهر گفت: دلیل بیان این صحبت ها، فقط آگاهی هواداران داماش و مخاطبان سایت وارش اسپرت است چرا که از همه‌گیری و رسالت رسانه ای شما در فوتبال خطه شمال آگاهی داشتم.

 

*پی نوشت: وارش اسپرت به عنوان رسانه‌ی هواداری داماش آمادگی این را دارد تا پاسخ مسئولین ومتولیان امر از جمله مدیران داماش را در این خصوص منتشر کند.