دیار وارش: با احتمال قطع همکاری باشگاه داماش و رامیز محمداف، از چهار گزینه به عنوان اصلی ترین گزینه های سرمربیگری داماش نام برده می شود. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در حالی که داماش گیلان در فصل جاری رقابت های لیگ دسته دو باشگاه های کشور به لحاظ لجستیکی، تامین منابع مالی و جذب بازیکن طبق خواسته کادرفنی، شرایط بسیار مناسبی را فراهم نموده است، تا به اینجای کار نتوانسته که نتایج قابل قبولی را کسب کند و بازی سر درگم روز گذشته این تیم در مقابل شهرداری کاشان، توقف برابر این تیم و کسب دو تساوی و دو شکست در چهاربازی اخیر سبب شد تا احتمال قطع همکاری باشگاه داماش گیلان و رامیز محمداف سرمربی خارجی این تیم قوت بگیرد.
در همین راستا طی شب گذشته و ظهر امروز(سه شنبه)، هیات مدیره باشگاه داماش گیلان تشکیل جلساتی فوق العاده داد تا در خصوص روند ادامه حضور رامیز محمداف تصمیم گیری کند.
همانطور که روز گذشته نیز از احتمال حضور سرمربی بومی نزدیک به مالک باشگاه خبر داده بودیم، شنیده های وارش اسپرت حاکی از این است که مدیریت باشگاه داماش مذاکراتی را با هادی طباطبایی نیز در این خصوص داشته که هنوز نتیجه مشخصی به خود نگرفته است.
مجید نامجو مطلق مربی اصالتا گیلانی فصل گذشته گلگهرسیرجان، ابراهیم قاسمپور سرمربی جنوبی پیشین داماش و فرشاد پیوس که در 9 بازی آخر سپیدرود فصل گذشته سرمربی این تیم بود، از دیگر گزینه هایی هستند که شنیده می شود تا این لحظه داماش بر روی آن ها نظر دارد.
داماش گیلان البته با واقعیت تلخی به نام حضور در لیگ دو نیز مواجه است که همین مسئله می تواند مسیر مذاکرات با مربیان را با چالشی بیشتر همراه کند.
لازم به ذکر است، تمرین رکاوری امروز داماشی ها در غیاب رامیز محمداف و زیرنظر دیگر اعضای کادرفنی برگزار شد.