وارش اسپرت: امسال اولین سالی است که وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان در کنار شماست. گروه وارش اسپرت آرزوی سالی خوش را برای تمامی مردم گیلان زمین علی الخصوص کاربران همیشگی خود دارد و امیدوار است که سال 1390، سالی همراه با موفقیت و بهروزی برای تمامی تیمهای دیار باران و مردم سرزمین کوچک جنگلی باشد.

در سالی که گذشت تیم های داماش گیلان فراز و نشیب زیادی را در عرصه بازیهای خود داشتند. از امروز قصد داریم که در قالب 4 مطلب به مرور اتفاقات و بازیهای تیمهای فوتبال و والیبال داماش رشت در 4 فصل مختلف به شکل تیتروار بپردازیم. و ابتدا از فصل بهار آغاز میکنیم…

 

*فروردین ماه

 

*در روز هشتم فروردین تیم والیبال داماش گیلان که در رتبه  سوم جدول رده بندی پس از تیم های پیکان و سایپا قرار داشت، در اولین مسابقه خود در سال 1389 و در شهر رشت در برابر تیم بازرگانی جواهری گنبد با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد. دنیل و میرسلاو دو بازیکن خارجی والیبالیستهای داماش برای اولین بار در این مسابقه بازی کردند.

 

*یازدهم فروردین بار دیگر تیم والیبال داماش گیلان به میدان میرود اینبار در تهران و در برابر دانشگاه آزاد از تیمهای ضعیف حاضر در لیگ برتر … اما در کمال تعجب همگان تیم قدرتمند داماش با نتیجه 3 بر 0 این بازی را واگذار میکند.

 

*18 فروردین والیبال داماش گیلان با پیروزی  3 بر1 در برابر تیم خراسان در شهر رشت به رتبه دوم جدول رده بندی و بالاتر از سایپا صعود میکند.

 

*20 فروردین تیم فوتبال داماش رشت، پس از مدتها تعطیلی اولین دیدار خود در سال 1389 را در برابر تیم آلومینیوم هرمزگان در استادیوم عضدی رشت برگزار میکند و در حالی که همگان انتظار پیروزی داماش را داشتند در نهایت این مسابقه که از حساسیت بالایی برخوردار بود 2 بر2 مساوی میشود.

 

 

 

*والیبال داماش در آخرین بازی مرحله اول خود در تهران 3 بر1 از تیم پیکان میبازد تا با کسب رتبه سوم به بازیهای پلی آف وارد شود.

 

 

 

*در روز 27 فروردین تیم فوتبال داماش رشت در دقایق پایانی از کسب پیروزی در برابر نساجی مازندران محروم میشود و در حالی که تا دقیقه 88 با نتیجه 1 بر صفر از این تیم پیش بود در نهایت به تساوی  یک بر یک میرسد.

 

*در روز یکشنبه 29 فروردین تیم والیبال داماش گیلان در اولین گام خود در پلی آف در شهر رشت محکم ظاهر میشود و با نتیجه 3 بر صفر جواهری گنبد را در هم میکوبد.

 

*در آخرین روز از فروردین ماه سال 1389 تیم فوتبال امید داماش گیلان در برابر نساجی در شهر قائمشهر به نتیجه دو بر دو مساوی رسید تا علارغم کسب رتبه ششم با این نتیجه جزو 3 تیم سقوط کننده از گروه هشت تیمی باشد.

 

*اردیبهشت ماه

 

*تیم والیبال داماش گیلان در روز یکم اردیبهشت در جو عجیب گنبد با نتیجه 3 بر 2 از تیم بازرگانی جواهری گنبد باخت تا تعیین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی به برگزاری مسابقه سوم در رشت موکول شود.

 

*3 اردیبهشت،تیم فوتبال داماش رشت در حالی که 300 هوادار را با خود از رشت به تهران انتقال داده بود توانست تیم نفت تهران را نتیجه 2 بر یک و با گلهای علی امیری شکست دهد تا در هفته بیستم به رتبه دوم صعود کند.

 

*در روز یکشنبه 5 اردیبهشت تیم والیبال داماش گیلان موفق شد در دیداری تماشایی تیم گنبد را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا در مجموع سه دیدار پیروز باشد و در دیدار نیمه نهایی به مصاف کاله آمل برود.

 

*در بازی اول مرحله نیمه نهایی تیم والیبال داماش گیلان در تهران و در یک بازی ضعیف با نتیجه 3 بر صفر از تیم سایپا باخت.

 

*در روز جمعه 10 اردیبهشت تیم های فوتبال جوانان و نوجوانان داماش گیلان با کسب رتبه های سوم و چهارم جدول گروه خود از رسیدن به مرحله پلی آف لیگ برتر ایران بازماندند.

 

*تیم والیبال داماش گیلان در روز یکشنبه 12 اردیبهشت در بازی برگشت خود در شهر رشت با نتیجه 3 بر دو از تیم سایپا باخت تا به بازی فینال لیگ برتر راه نیابد. داماش بازی خوبی را در این دیدار از خود نشان داد.

 

 

 

*تیم والیبال داماش گیلان در بازی اول رده بندی لیگ برتر در روز یکشنبه 19 اردیبهشت میزبان  تیم کاله آمل بود که توانست این تیم را در یک بازی زیبا با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

 

*در روز چهارشتبه 22 اردیبهشت والیبال داماش در آمل و در میان فحاشی آملی ها با نتیجه 3 بر صفر بازی را واگذار کرد.

 

*-تیم فوتبال داماش گیلان با پیروزی 2 بر 1 در برابر برق در شهر رشت بیش از پیش خود را به صدر جدول نزدیک کرد به طوری که در پایان هفته بیست و یکم 3 تیم نفت ، داماش و برق هر 3 با 36 امتیاز در رتبه های اول تا سوم جدول قرار گرفته بودند.

 

*تیم کاله در عصر روز چهارشنبه 29 اردیبهشت توانست بار دیگر تیم والیبال داماش را مغلوب کند تا به رتبه سوم لیگ برتر در فصل 88-89 دست پیدا کند. این بازی که در رشت برگزار شد با نتیجه 3 بر صفر به سود کاله به اتمام رسید.

 

*خرداد ماه

 

*در روز یکشنبه 16 خرداد تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست و دوم ، هفته پیروزی دو مدعی دیگر گروه دوم لیگ دسته اول توانست در تبریز تیم گسترش فولاد را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا همچنان تفاضل گل تعیین کننده تیم های اول تا سوم در امتیاز 39 باشد.

 

*در روز 21 خرداد و در هفته بیست و سوم و همزمان با آغاز جام جهانی فوتبال (!) در سال 2010 تیم داماش گیلان موفق شد با نتیجه یک بر صفر شن سای اراک را شکست دهد. علارغم این پیروزی با ارزش تیم داماش همچنان در رتبه دوم جدول باقی ماند.

 

*26 خرداد تیم فوتبال داماش گیلان پس از هفته ها شکست ناپذیری با یک گل در کرمانشاه مغلوب تیم شیرین فراز شد تا نفت تهران با پیروزی در دیدار خود بتواند اختلاف امتیاز 3 را با داماش ایجاد کند.

 

 

 

*در روز شنبه 29 خرداد خبری عجیب همه را شوکه میکند و آن اخراج سرمربی وقت تیم فوتبال داماش گیلان یعنی فیروز کریمی است. در حالی که کریمی در نیم فصل دوم به غیر از بازی با شیرین فراز نتایج خوبی را کسب کرده از سوی امیرعابدینی به دلیل آنچه که وی خیانت کریمی به داماش میخواند از تیم اخراج میشود.

 

*در آخرین روز خرداد ماه و هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول هر 3 تیم بالای جدول در بازی خود پیروز میشوند تا همه چیز به هفته آخر کشیده شود.

 

 

 

ادامه دارد…