وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان :

 

*افشین چاوشی

افشین چاوشی با رهایی از مصدومیت در تمرینات حاضر است و این شانس را دارد که یکی از بازیکنان ثابت داماش گیلان در برابر سایپا باشد. افشین چاوشی مهاجم گلزن تیم فوتبال داماش گیلان پس از مدتها از مصدومیت رهایی یافت و با آمادگی کامل در تمرینات این تیم شمالی حضوری شاداب دارد.

مهاجم با تجربه داماش در مورد دیدار با سایپا گفت:تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته ایم و با رفع معایب ونواقص تاکتیکی در اوج آمادگی قرار داریم و مصمم هستیم تا با پیروزی بر سایپا به رده های بالاتر جدول صعود کنیم.

 

وی افزود :تماشاگران تکیه گاه داماش هستند و ما وظیفه داریم تا برای خوشحالی آنان با تمام وجود تلاش کنیم.
چاووشی در پایان گفت:گلزنی وظیفه هر مهاجمی است و من نیز تلاش خواهم کرد که با گلزنی در این دیدار موجبات شادی هواداران را فراهم آورم .

 

مصاحبه با افشه ، مختاری و سرلک در ادامه مطلب

 

*افشه

افشه از هماهنگی و آمادگی تیم برای رویارویی با سایپای کرج می گوید. بهنام افشه هافبک تیم فوتبال داماش گیلان در مورد وضعیت تیم گفت: تمرینات خوب و با نشاطی را پشت سر گذاشته ایم و خوشبختانه بچه ها در شرایط روحی و روانی بسیار خوبی به سر می برند و مصمم هستیم تا در ادامه مسابقات لیگ برتر به هماهنگی بیشتری برسیم و به نتایج دلخواه دست یابیم.

 

افشه در مورد دیدار با سایپا گفت: سایپا تیم بسیار خوبی است که در این دوره از مسابقات با مربی جوانش به دنبال چهره شدن است اما قبول شکست باور نکردنی در برابر تراکتور سازی باعث شد تا بچه ها در این دیدار محکوم به پیروزی باشند و در این راستا ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا به موفقیت برسیم.

وی در پایان گفت:صمیمیت و رفاقت در داماش رکن اصلی موفقیت است و خوشبختانه هیچ حاشیه ایی در داماش گیلان وجود ندارد و بچه های داماش تنها به موفقیت این تیم و خوشحالی هوادارانشان فکر می کنند.

 

 

*محمد مختاری

ما بازی قبلی را به فراموشی سپرده ایم و اکنون  نگاه تیم فقط متوجه بازی با سایپا است. محمد مختاری مدافع تیم فوتبال داماش گیلان در مورد موفقیت تیمش گفت:شکست در مقابل تراکتور سازی وضعیت روحی بچه ها را بهم ریخت اما با درایت کادر فنی هم اکنون بچه ها در آمادگی خوبی به سر می برند وبا انجام برنامه های فشرده به شکست تیم سایپا فکر می کنند.

وی در مورد وضعیت خود گفت: پس از انجام عمل جراحی در فصل قبل و استمرار تمرینات منظم چند ماهه ، اکنون در شرایط خوبی به سر میبرم و منتظر دستور مربیان برای حضور در میدان هستم .

 

مختاری در ارتباط با دیدار داماش گیلان با سایپا در کرج گفت :هر حریفی در خانه قدرتمند است اما ما بایستی سایپا را در کرج شکست دهیم تا از شرمندگی هوادارانمان در آییم و از هواداران نیز خواهش می کنم صبور باشند چرا که ما در لیگ برتر هستیم و بازی های زیادی پیش رو داریم و روزهای تلخ وشیرین فراوانی درراه است پس باید با آرامش و متانت به آینده بنگریم واین را به خاطر بسپاریم که آینده متعلق به داماش گیلان است.

 

 

*سرلک

باید اشتباهات فردی خود را کاهش داده تا حسرت امتیازات از دست رفته را نخوریم. سیامک سرلک هافبک با اخلاق تیم فوتبال داماش گیلان در موردعدم حضورش در ترکیب این تیم  گفت : برای من موفقیت تیم از هر چیزی مهم تراست وبا توجه به بازیهای فراوانی که در لیگ برتر در پیش داریم حتما به میدان خواهم رفت و در ترکیب اصلی قرار خواهم گرفت.

 

وی افزود : داماش تیم پر مهره  و جوانی است و گاهی با اشتباهات فردی مواجه می شویم وبایستی این اشتباهت را کاهش دهیم تا موفقیت وپیروزی از دستان ما خارج نشود و افسوس امتیازات از دست رفته را نخوریم.

هافبک داماش افزود :در کرج به دنبال پیروزی  بر سایپا هستیم و بچه ها هم قسم شده اند تا باکسب نتیجه ای ایده آل ناکامی هفته پیش را به فراموشی بسپارند.