وارش اسپرت:

 

عصر امروز سایت رسمی باشگاه داماش دو خبر بر روی خروجی خود قرار داد که یکی مربوط میشد به مصاحبه آقای حسین معدنی سرمربی داماش گیلان پس از بازی و دیگری مربوط به جلسه بین مدیرعامل داماش یعنی مهندس امیرعابدینی و عوامل تیم والیبال داماش گیلان! البته مصاحبه آقای معدنی که تقریبا شبیه به همان مصاحبه هایی هست که بر روی اکثر خبرگزاری ها نیز دیده میشود اما بد ندیدیم این دو خبر را با هم ادغام کنیم و …!

 

 

کدام غرور، اصولاً وقتی تیمی می بازد دیگر غرور کاذبی برایش نمی ماند که بخواهد با آن در بازی های بعد به میدان برود .بازیکنان تیم داماش به هیچ عنوان تحت تاثیر غرور کاذب نیستند.بازیکنان ملی پوش ما انرژی فراوانی را صرف حضور در تیم ملی و تورنمنت های مربوط به آن کرده اند. کسانی که در سطح حرفه ای ورزش می کنند می دانند و متوجه سخنان من  می شوند که چه انرژی بالایی از بازیکن در دوره آماده سازی،انتخابی وخود رقابت ها با آن هدف گزاری های کلان و ویژگی های خاص گرفته می شود. خواه نا خواه بازیکن پس از آن دوران پر فشار از نظر جسمی و روحی تا حدودی افت می کند.پس از آن در بازی های لیگ کنترل  بازیکنان با سطح توقع تماشاچیان و داوری ها تا حدودی با مشکل روبرو می شود. (ملی پوشان داماش به بازیهای آسیایی رفتند و خسته اند درست! اما آیا 18 روز برای بازسازی و تمرینات موثر بازیکنان کافی نبوده است؟! آیا تیم پیکان هم که به مسابقات جهانی رفته نمیتوانسته از خستگی بازیکنان دم بزند؟ پیکان در گروهی قرار گرفته که از نظر سطح از این گروه بالاتر است پس چطور آنها در صدر اند؟!)

 

زانوی حمزه زرینی کتف محمد محمد کاظم، کمر سعید معروف و مجتبی عطار از آسیب دیدگی رنج می برند اما با همه این اوصاف اینها نباید دلیلی بر نا کامی های ما به حساب آید.( همه میدانند مصدومیت جزو لاینفک ورزش است و باید در این مورد به شما حق داد! اما سوالی که برایمان پیش آمده این است که چطور امسال تا این حد مصدومیت برای تیم پیش آمده؟! سال قبل که به قولی سالن غیراستاندارد باعث مشکل برای حمزه زرینی شده بود و بازیکنان دیگر هم مصدومیتهای جزئی داشتند، امسال که بحمدالله سالن تا به اینجا استاندارد بود و اصلا به همین دلیل تیم به تهران انتقال پیدا کرد)

 

جلسه مهندس عابدینی و اعضای تیم والیبال داماش گیلان

 

عصر امروز جلسه ای بین اعضای تیم والیبال داماش گیلان و مهندس امیرعابدینی در تهران انجام پذیرفت که طی آن مدیرعامل داماش از اوضاع و احوال این تیم و عملکرد آن بیشتر با خبر شدند و در مورد باخت اخیر این تیم نیز صحبتهایی ما بین اعضا تیم و آقای عابدینی در این مورد صورت گرفت پس از اتمام این جلسه،جلسه ی دیگری نیز به صورت خصوصی تر با  حسین معدنی سرمربی داماش گیلان به همراه علی رضا نادی ، سعید معروف و مجتبی عطار انجام پذیرفت که امیر عابدینی در پایان این جلسه ضمن اظهار خرسندی از برگزاری ادامه مسابقات خانگی والیبال داماش گیلان در رشت گفت :

 

به ادامه این مطلب مراجعه کنید…

 

 

عدم برگزاری مسابقات گذشته داماش گیلان در رشت فقط به دلیل عدم نبود سالن استاندارد و مناسب برای برگزاری مسابقات بوده است و هیچ دلیل دیگری نداشته است و هیچ حاشیه ایی در این خصوص نباید در اطراف تیم ایجاد شود . عابدینی افزود : ما سالن کارگران رشت را برای پنج سال اجاره کرده و بیش از 120 میلیون تومان تا کنون هزینه کرده ایم که برای انجام مسابقات آماده شود اما اگر قرار بود که بازی ها در رشت انجام نشود و یا آن که اگر قرار بود که تیم به جایی دیگر منتقل شود که باشگاه چنین اقدامی انجام نمی داد. وی ادامه داد : نگاه دراز مدت باشگاه داماش ، گسترش والیبال قهرمانی در استان گیلان است و هیچ تغییری در این باره ایجاد نشده و هرچه در این باره گفته می شود جز حاشیه سازی نیست. وی از هواداران والیبال داماش گیلان خواست بدون توجه به حاشیه سازی ها ، یکپارچه به حمایت از تیم در سالن کارگران در دیگر بازی های باقی مانده از بازی های خانگی حاضر شوند تا تیم با قدرتی مضاعف در راه قهرمانی گام بردارد وبرای استان گیلان افتخار کسب نماید.

 

پ.ن:

(بدون شرح !!!)