روزنامه خزر در مطلبی عجیب با اعلام خبر بازگشت هرندی و به نقل قول از گروهی هوادار داماش نوشت که تنها 15-20 نفر پس از بازی فولاد یزد برعلیه امید هرندی شعار داده اند!

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، امید هرندی که پس از تساوی خانگی برابر فولاد یزد با اعتراض هواداران داماش گیلان مواجه شده بود، به طور شفاهی از سمت سرمربیگری داماش استعفا داد تا عبدالله مرغوب سرپرستی تمرینات را تا زمان مشخص شدن وضعیت کادرفنی برعهده بگیرد.

 

با وجود شایعات که مرغوب را سرمربی بعدی داماش می دانستند، وی این مسئله را تکذیب وعنوان می کرد که تمایلی برای سرمربیگری داماش ندارد. در حالی که نام یکی دو نفر دیگر برای سرمربیگری داماش در بازی های آینده شنیده می شد، باشگاه داماش در خبری که  ظهرچهارشنبه 27 اسفند منتشر کرد، عنوان نمود که با استعفای هرندی موافقت نشده و از نظر این باشگاه وی همچنان سرمربی داماش است!

 

روزنامه خزر با تیتر " گفتگوی عابدینی با سرمربی مستعفی آبی پوشان، هرندی به داماش برمی گردد" به پوشش این خبر از نگاهی دیگر پرداخت. متن این مطلب به شرح زیر است:

 

"گفتگوی عابدینی با سرمربی مستعفی آبی پوشان، هرندی به داماش برمی گردد

۲۸ / ۱۲ / ۹۳

۰۰:۱۳

خزر – به دنبال تساوی خانگی (۱ – ۱) تیم داماش مقابل فولاد یزد و برخی حاشیه های پس از آن، امید هرندی سرمربی داماش استعفا داد و در تمرین های این تیم شرکت نکرد. در روزهای اخیر بازیکنان داماش را عبدالله مرغوب به همراه دستیاران هرندی تمرین داده است. ولی در چند روز گذشته بازیکنان داماش با هرندی تماس گرفتند و خواستار بازگشت او به تیم آبی پوش رشتی شدند و برخی نیز به منزل هرندی رفتند. همچنین گروهی از هواداران جوان داماش با حضور در منزل امید هرندی گفتند که شعاردهندگان در بازی با تیم فولاد یزد حدود ۱۵ الی ۲۰ نفر بودند و اغلب تماشاگران می خواهند هرندی برگردد و حتی این بار با مخالفان داماش برخورد خواهند کرد. دیروز نیز امیر عابدینی به هرندی زنگ زد و گفت که استعفای او را نمی پذیرد. هرندی و عابدینی حدود نیم ساعت صحبت کردند و در آن عابدینی گفت که حتی اگر تیم داماش مثل اتکای گرگان منحل شود، استعفای هرندی را نمی پذیرد. چون از تغییر سرمربی تیم در فصل های گذشته خاطرات خوبی ندارد و داماش مسابقات دسته اول کشور را با امید هرندی آغاز کرده و باید با خود او به پایان برساند. البته هنوز سرمربی مستعفی داماش به صراحت استعفایش را پس نگرفته است و تیم داماش را دیروز نیز عبدالله مرغوب تمرین داد و آبی پوشان از امروز تا ۵ فروردین به استراحت رفتند. اما گفته می شود از ۵ فروردین ۹۴ امید هرندی به عنوان سرمربی داماش مجددا برمی گردد و البته عبدالله مرغوب و مرتضی ابراهیمی نیز به طور رسمی به کادر فنی داماش می پیوندند و همراه با مازیار ربیعی فر، منصور قربانی و خیراندیش به هرندی برای حضور داماش در ادامه مسابقات دسته اول کشور کمک می کنند. "

 

در واو به واو مطلب فوق می توان دریافت که نگارنده آن که به نظر می رسد از نزدیکان به سرمربی مستعفی داماش است، سعی داشته تا بازگشت هرندی را یک اجبار بداند.

تماس های بازیکنان و حضورشان در منزل هرندی، درخواست جمعی از هوادارن جوان داماش، تماس امیر عابدینی و نیم ساعت گفتگوی وی با سرمربی مستعفی آبی پوشان رشتی و این نقل قول که حتی اگر داماش به سرنوشت اتکا دچار شود استعفای وی را نمی پذیرد همگی نشانگر همان اجباری است که نویسنده مطلب به آن تاکید دارد!

 

نگارنده با زیرکی در بخشی از مطلب با زبان گروهی به قول خودش "هواداران جوان داماش"، تعداد کسانی که مخالف ادامه کار هرندی در داماش هستند را "15-20 نفر" قلمداد می کند تا با نادیده گرفتن عکس های منتشر شده پس از بازی و گزارش های مستند تلویزیونی بگوید که این حرف من نیست، بلکه حرف گروهی هوادار جوان داماش است ولو اینکه اصلا مغایر با واقعیت باشد!

وی در ادامه پا را گستاخانه فراتر میگذارد و با "مخالف داماش" نامیدن اکثریت هوادارانی که در دیدار داماش برابر فولاد یزد حاضر بودند ، به نوعی آنها را دشمن این تیم می داند!

 

امیدواریم آقایان رضا و علی احمدی سراوانی، به ترتیب مدیرمسئول و سردبیر روزنامه خزر در درج مطالب روزنامه خود وسواس بیشتری به خرج دهند تا با چنین مطالب کذبی وجهه این روزنامه قدیمی زیر سوال نرود.

 

 

روزنامه خزر، امید هرندی، علی احمدی سراوانی، سایت هواداران داماش گیلان، وارش اسپرت، damash،