وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : مراسم معارفه اعضای جدید هیات مدیره باشگاه داماش گیلان در حضور خبرنگاران در باشگاه داماش گیلان انجام شد .

 

به گزارش وارش اسپرت در این جلسه با حضور امیر عابدینی و مهندس قویدل و محمد برگزار شد ، امیر رضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق استقلال ، محمدعلی پورمختار رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و از اعضای اسبق هیات مدیره پاس همدان و مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده محترم شهر رشت در کنار امیر عابدینی مدیرعامل و شهرام قویدل مالک باشگاه به عنوان اعضای جدید هیات مدیره داماش گیلان انتخاب و معرفی شدند .

 

همچنین در این جلسه اعضای جدید هیات مدیره داماش گیلان اعلام کردند که امیرعابدینی همچنان به عنوان مدیرعامل داماش فعالیت خواهد داشت .

 

گزیده ای از صحبت های مطرح شده در این جلسه را در ادامه مطلب ببینید

امیر عابدینی

 

*عابدینی

 

با حضور این افراد در داماش گیلان قدرتمان بیشتر شد و بزرگ شدیم

امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان در کنفرانس مربوط به معارفه اعضای جدید هیات مدیره داماش گیلان گفت : خدا را شکر می کنم که بار دیگر در جمع خبرنگاران هستم و فرصتی دست داد تا علاوه بر اعلام یک اتفاق خوب دیداری را از نزدیک با همه داشته باشیم و امیدوارم این جلسات همیشگی و حداقل هر یک ماه یک بار انجام شود .

 

وی ادامه داد : جا دارد بار دیگر از نظارت و بازرسی ، فرمانداری و کلیه سازمان هایی که به ما کمک کردند تا داماش بالاخره به سامان برسد تشکر کنم . همینطور از دفتر آیت الله قربانی نیز به خاطر نامه ها و پیگیری هایی که انجام دادند نیز باید تشکر کرد و همینطور از همه بیشتر از هوادارانمان که هیچ گاه ما را تنها نگذاشتند و همواره پشت ما بودند . اینجا باید اعلام کنم که از هیچ کس گله مند نیستم چون هر شخص به اندازه خودش تلاش کرد یا به هر حال وظایفی داشته که باید آن عمل می کرد .

 

عابدینی در مورد اعضای جدید هیات مدیره داماش گیلان گفت : از اینکه چنین اشخاص کارآمدی در مجموعه داماش به فعالیت خواهند پرداخت بسیار خوشحال هستم و باید بگویم با حضور این افراد در داماش گیلان قدرتمان بیشتر شد و بزرگ شدیم .

 

مدیرعامل داماش در خصوص مصاحبه ها و انتقاد از حرف هایش درخصوص حمایت از هرندی سرمربی داماش گفت : من گفتم در آن شرایط مادی گزینه هایی را داشتیم که می توانستیم به آنها اطمینان کنیم و کسانی که شرایط ما را قبول می کردند . اینکه هرندی به داماش آمد به این معنا نیست که چون ما پول نداشتیم به سراغ وی رفتیم بلکه او با شرایط ما کنار آمد .

وی افزود : در خصوص صحبت هایی که گفته می شود عابدینی گفته است از هر 5 بازی 7 امتیاز دلیل دارد . لیگ امسال ما 4 تیم به طور مستقیم سقوط می کند و یک تیم نیز در پلی آف حذف می شود یعنی خطر سقوط زیاد شده است . با یک محاسبه می فهمیم که اگر یک تیم نتواند از 5 بازی خود دو برد و یک تساوی به دست بیاورد در سراشیبی سقوط قرار می گیرد چون آنوقت درکل فصل 40 امتیاز را نمی تواند بدست بیاورد از شرایط سقوط خارج شود .

 

امیرعابدینی در مورد راه اندازی رشته های مختلف ورزشی نیز گفت : در حال حاضر برنامه ریزی های لازم برای دو رشته فوتبال ساحلی و فوتسال بانوان انجام گرفته و در این دو رشته در سال آینده تیم خواهیم داشت . همچنین در آینده حداقل در 4-5 رشته ورزشی به شکل قدرتمند در مسابقات شرکت خواهیم داشت .

 

وی در خصوص دیدار داماش و ملوان وفرهنگ سازی گفت : با صالح نیا ، غفور جهانی و خیلی دیگر از قدیمی های ملوان ارتباط دارم و مردم رشت و انزلی هم تعاملات زیادی را با یکدیگر دارند اما در خصوص خود بازی باید بدانیم که متاسفانه این خود ما نیستیم که برگزار کننده بازی هستیم و در هیچکدام از چیدمان ها اعم از مکان بازی ، نوع برگزاری، امنیت و … دست نداریم ، اما به سهم خود تمام تلاش خود را به کار می گیریم .

 

مدیرعامل داماش در خصوص برخی تحرکات پیش از بازی امروز گفت : متاسفانه برخی ها عقده مدیریت دارند ! به من شما ارتباطی ندارد که در کمیته انضباطی چه تصمیمی برای بازی ما گرفته می شود یا اینکه چه داوری انتخاب شود! اگر داوری که شما می خواستید و همان داوری بود که سال گذشته در داربی حرف هایش را لب خوانی کردند که به خاطر فحاشی بر او به ضرر ملوان سوت خواهد زد انتخاب می شد که معلوم چه اتفاقی می افتاد! آنوقت آقایان اصرار می کردند تا این داور قضاوت کند!

وی ادامه داد : آنها حتی از طریق دو نفر در فدراسیون به هیات فشار می آوردند که حتما این بازی در استادیوم سردارجنگل برگزار شود وگرنه من دست تک تک هواداران ملوانی که ازتیمشان حمایت می کنند را می بوسم . دست هواداران داماش را هم از هر کجای گیلان از صومعه سرا گرفته تا لوشان ، لنگرود و فومن و…. را هم می فشارم .

 

قویدل ، پورمختار

 

قویدل

امیدوار هستم با حضور اعضای جدید هیات مدیره و در کنار هواداران و خبرنگاران داماش گیلان به جای خوبی برسد .

شهرام قویدل مالک باشگاه داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق افزود : مبانی قانونی را پشت سر گذاشته ایم و انشالله به زودی برنامه های بیشتری را ادامه خواهیم داد .

 

وی در خصوص صحبت هایی که مبنی بر عدم هزینه برای تیم مطرح می شود گفت : در حال حاضر نزدیک به دو میلیارد تومان در همین یک ماه اخیری که آمده ایم هزینه کرده ایم که فکر نمی کنم باشگاه دیگری این هزینه ها را تا الان انجام داده باشد و در خصوص پرداخت های بازیکنان نیز برنامه ریزی ها صورت گرفته است .

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت راجع به ایجاد کانون هواداران و همچنین طرح جدید پیراهن داماش گفت : بحث این که رنگ پیراهن تیم کامل به رنگ آبی در آمده است و رگه های قرمز آن حذف شده به این دلیل است که ریشه این تیم از ابتدا رنگ آبی داشته است نه آنکه بحث پرسپولیس و استقلال مطرح باشد . رنگ قرمز فقط در همین چند سال به پیراهن تیم اضافه شد که ما آن را به حالت قبل بازگرداندیم .

وی ادامه داد : هنوز مدت زیادی نیست که آمده ایم اما کانون هواداران را هم بزودی راه خواهیم انداخت و مسئول آن را نیز مشخص خواهیم کرد .

 

پورمختار

امیدوارم هستم که با داماش بتوانیم یک فوتبال با فرهنگ و با قدرت را برنامه ریزی و ارائه کنیم

 

پورمختار از اعضای جدید هیات مدیره داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق و با اعلام تبریک روز خبرنگار گفت : آقای عابدینی از شیر پاک خورده های فوتبال هستند و امیدوارم در کنار ایشان بتوانیم ما هم به عنوان هیات مدیره کمک خوبی را به فوتبال این شهر و استان انجام دهیم .

 

وی گفت : من قهرمان شدن را نه برای امسال اما با این روند کاری در آینده این باشگاه می بینم .

 

همچنین مهندس جعفرزاده نیز که قرار بود در این جلسه شرکت کند به دلیل گرفتاری های کاری نتوانست حاضر باشد .

 

واعظ آشتیانی

 

آشتیانی

 

عابدینی در عرصه های مختلف ورزشی و سیاسی از آدم های موفق بوده اند و از آقای قویدل تشکر می کنم که از افراد قوی در کنار خود استفاده می کنند در حالیکه برخی ها از آدم های ضعیف استفاده می کنند .

واعظ آشتیانی از اعضای جدید هیات مدیره داماش ضمن بیان مطلب فوق گفت : امیدوارم بتوانیم باشگاه داماش را به یک باشگاه واقعی تبدیل کنیم نه اینکه فقط یک تیم فوتبال باشیم .

 

وی ادامه داد : همیشه باید به این توجه کنیم که قهرمانی در لیگ نشان از لیاقت و مدیریت خوب در لیگ برتر نیست بلکه فقط یکی از فاکتورهای موفقیت یک باشگاه به شمار می رود .

وی افزود : ما باید طوری برنامه ریزی داشته باشیم که پایه های باشگاه مستحکم باشد و در آینده به یک باشگاه کاملا حرفه ای و موفق تبدیل شود .

 

آشتیانی در پایان گفت : خیلی خوشحال هستم که این توفیق به من رسید در خدمت مردم با فرهنگ استان گیلان و به خصوص شهر رشت هستم و امیدوارم بتوانم کمک خوبی برای این تیم باشم .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید