*آقای معدنی داماش تو یه بازی نزدیک، با حساب 3 بر 2بازی رو واگذار کرد. نظرتون درمورد این بازی؟

از قبل هم پیش بینی میشد که بازی با کیفیتی رو شاهد نباشیم. با توجه به اینکه هر دو تیم برای حضور در 4 تیم برتر بسته شده بودند اون انگیزه ای رو که باید برای بازی کردن تو هر دو تیم ندیدیم. من به شخصه از کیفیت این بازی راضی نبودم.

 

*شایعاتی وجود داشت که داماش قرار نبوده برای مسابقات رده بندی حضور داشته باشه. تائید میکنید یا تکذیب؟

نه به هیچ وجه. ما فردای روزی که بازی پلی آف با کاله رو انجام دادیم تمرین کردیم و فردا هم باز تمرین داریم. ما تا آخر بازیها حتما حضور خواهیم داشت.من خودم با تمام وجود هستم و بازیکنان رو هم دارم یه کاری میکنم که با تمام وجود بازی کنند ان شالله(!).در واقع باید بازی کنیم و این تو روح ورزش هست و نتیجه در مرحله بعد داراری اهمیت هست و تلاش برای پیروزی مهمه. امیدوارم که بتونم این تفکر رو توی بچه ها هم ایجاد کنم که تلاش برای پیروزی مهمه و حالا دیگه اتفاقات داخل زمین رو نمیشه پیش بینی کنی…

 

*به نظر میرسه بازیکنان خیلی بی تفاوت و بی انگیزه بازی میکنند!

خب یه مقدار زیادیش طبیعیه ولی ما داریم سعی میکنیم که این انگیزه رو برای پیروزی تو بازیکنان بیشتر کنیم!

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب..

 

 

*میزان جریمه ای که برای تیم تا الان در نظر گرفته شده چقدر بوده!؟

من تو این مورد اطلاع دقیقی ندارم

 

*آقای معدنی به نظر میرسه بازیکنان اشباع شده داماش هیچ انگیزه ای برای بازی ندارند!

قبول دارم!

 

*فکر نمیکنید این به میزان درآمد خوبشون هم ربط داره؟

من یه نظر شخصی دارم و فقط در مورد بازیکنان خودمون هم این رو نمیگم.من فکر میکنم هنوز این ظرفیت برای دستمزدهای بازیکنان والیبال ایجاد نشده و این اتفاقات میفته که اصلا خوب نیست… ما باید اول فرهنگ سازی و بسترسازی حرفه ای رو داشته باشیم روی بازیکنان و بعد پول حرفه ای رو وارد کنیم. و این چیزیه که تو خیلی موارد وجود داشته…ما اول رفتیم موبایل رو آوردیم و بعد خواستیم فرهنگش رو ایجاد کنیم. ماشین آوردیم و بعدش خواستیم فرهنگ ترافیک رو جا بندازیم.من فکر میکنم این اشکال وجود داره و واقعا تعجب میکنم که حتی اگر به خاطر پول هم باشه باید بازی بکنیم و این چیه که بی انگیزگی ایجاد میکنه برای من غیرقابل درکه.

 

*شما فکر نمیکنید بازیکنان وجهه شما رو هم دارند خراب میکنند؟

ببینید وقتی که یه تیم می بازه همه مقصرند و من فکر نمیکنم که هیچ عمدی وجود داشته باشه.شاید یه سری اشتباهاتی از من بود که بازیکنانی رو گرفتم که انگیزه لازم رو نداشتند و اشباع شده بودند. شاید این اشتباه از من بود …! ولی در هر صورت کسی قصد خراب کردنم من رو نداره و من مطمئنم که اونا تلاش خودشون رو کردند و در برخی موارد هم حتی از اینکه من دارم خراب میشم ناراحت بودند.

 

*از پاسور اول تیم (معروف) انگار چندان رضایت نداشتید درسته؟

بله! توی تمرینات هفته گذشته تمام سعیم این بود که ایشون انگیزه داشته باشه ولی با توجه به کاراکتری که داره من میدونستم که این اتفاق میفته. پاسور دوم هم بهش این آمادگی رو داده بودم که امروز تو باید خودت رو نشون بدی ولی گیم دوم اومد تو و خراب بازی کرد و مجبور شدیم دوباره از پاسور اول استفاده کنیم.اگر ایشون آمادگی داشت و میتونست تو زمین حضور داشته باشه میتونستیم این بازی رو ببریم.

 

*این بی انگیزگی به خاطر این بود که در مقابل تیم شهر خودشه؟!

نه به هیچ وجه اینطور نیست. با توجه به شخصیتی که ازش سراغ دارم مطمئنم که به این دلیل نیست .به این علت بود که تو این مرحله از بازیها انتظار نداشت حضور داشته باشیم و..

 

*اما پایان بازی هم چندان ناراحت نبود و با سرمربی حریف هم خوش و بش داشت!

سرمربی تیم حریف داییش بود اما اینکه به خاطر این بد بازی کرده من اصلا بهش فکر نمیکنم و قبول ندارم.

 

*فکر میکنید در بازی برگشت چه اتفاقی بیفته؟

من امیدوارم. امیدوارم که ان شالله بازی برگشت رو تو ارومیه ببریم و کار رو به بازی سوم توی رشت بکشونیم و با پیروزی توی رشت لااقل برای عنوان پنجمی بجنگیم تا حداقل این عنوان رو کسب کنیم.

 

*فکر میکنید با وجود هواداران ارومیه امکان پذیره؟

ما جلوی تماشاگر همیشه خوب بازی میکنیم و تماشاگر حریف هم هرگز برای ما مشکلی ایجاد نکرده!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مصاحبه : مهرداد – میثم –میثاق