وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کاپیتان تیم فوتبال داماش تاکید کرد که اگر مشکلات مالی نبود این تیم در جایگاهی بهتر از یازدهم قرار می‌گرفت.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از تسنیم محمدرضا مهدوی درباره پیروزی 2 بر یک داماش مقابل استقلال در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر عنوان کرد: هر چقدر فکر بازیکن راحت‌تر باشد بهتر بازی می‌کند. ما در لیگ باقی مانده بودیم و اگر به استقلال می‌باختیم اتفاقی برای‌مان نمی‌افتاد.

 

وی افزود: به بچه ها گفتیم در این فصل چون شرایط سختی را از لحاظ مالی سپری کرده‌ایم و با بی‌پولی ساخته‌ایم باید مقابل استقلال از شخصیت فوتبالی‌مان دفاع کنیم. بازی مقابل صد هزار تماشاگر مقابل استقلال سخت بود. به همین دلیل در نیمه اول بیشتر توپ‌‌ها را لو می‌دادیم. بعضی از بازیکنان ما برای اولین بار مقابل این جمعیت بازی می‌کردند.
مهدوی تاکید کرد: در نیمه دوم بیشتر جنگیدیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. باید اعتراف کنم برخی از بازیکنان ما فکر نمی‌کردند استقلال را در آزادی شکست دهند اما من می گویم اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم باز هم نتیجه معروف 4 بر یک تکرار می‌شد.

 

کاپیتان داماش در خصوص جر و بحث‌اش با حنیف عمران‌زاده در این دیدار گفت: جر و بحثی با همدیگر نداشتیم.

عمران‌زاده از پشت مرا زد و من نیز روی زمین افتادم، او فکر کرد خودم را عمدا به زمین انداختم. فکر کنم عمران زاده چون مقابل هواداران‌شان از ما عقب بودند از این مسئله ناراحت بود اما پس از پایان بازی از من عذرخواهی کرد.

 

این بازیکن با بیان اینکه اگر مشکلات مالی در طول فصل نبود داماش اکنون در جایگاه یازدهم قرار نمی‌گرفت، تصریح کرد: بازیکنان ما در این فصل با تمام وجود بازی کردند و تنها دریافتی آنها 20 تا 25 درصد بوده است. برخی از بازیکنان تنها 10 درصد از قراردادهای خود را گرفته‌اند. به رتبه یازدهمی داماش نگاه نکنید؛ اگر مشکلات مالی وجود نداشت یازدهم نمی‌شدیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تنها مشکلات مالی باعث یازدهمی داماش شد، عنوان کرد: غیر از مشکلات مالی عوامل دیگری نیز در یازدهمی داماش تاثیرگذار بود به عنوان مثال خیلی از داوران در رشت برای داماش خوب قضاوت نکردند. ضمن اینکه در بعضی از بازی‌ها مانند بازی با تراکتورسازی تبریز روی اشتباهات فردی گل دریافت کردیم.

مهدوی در خصوص وضعیت باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: فعلا باشگاه دست عابدینی است و باید ببینیم تکلیف چه می‌شود. امیر عابدینی با دو سه نفر در حال مذاکره است. به نظرم باید تکلیف تیم هرچه زودتر مشخص شود چون فصل آینده لیگ نسبت به سال‌های گذشته زودتر آغاز می‌شود. داماش باید هر چه سریع‌تر به فکر جذب بازیکن باشد و به این فکر نکند که چه کسی مالک باشگاه می‌شود.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید