وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: شاید فدراسیون و سازمان لیگ دست به دست هم داده اند که تیم داماش به لیگ آزادگان سقوط کند.

به گزارش وارش اسپرت، محمدرضا مهدوی در گفت و گو با دانا درمورد محرومیت تیم داماش از یک بازی خانگی اظهارداشت: واقعا جای تعجب دارد که بازی ما مقابل ملوان 3 ماه پیش انجام شده و حکمش الان که بازی حساسی برابرپرسپولیس داریم اعلام میشود. شاید فدراسیون و سازمان لیگ دست به دست هم داده اند که تیم داماش به لیگ آزادگان سقوط کند.

 

وی ادامه داد: تیم ما در شرایط بسیار بد مالی قرار دارد و مدتهاست پولی نگرفته ایم. این حکم ظلمی است که در حق تیم ما انجام شده و امیدوارم کمیته محترم استیناف درباره این جکم تجدید نظر کند. ما در بازی با استقلال صنعتی در اهواز فقط 50 تماشاگر دیدیم. مشکل مالی این تیم به سادگی حل می شود آن وقت تیم ما در شرایط بحرانی مالی است و تماشاگر دارد از نعمت حضور آنها در ورزشگاه عضدی در بازی حساس مقابل پرسپولیس محروم می شود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

پرسپولیس برای قهرمانی می جنگد و ما برای بقا در لیگ، خواهش می کنم این بازی مهم را بدون تماشاگر نکنید. تیم ما 2 هفته است در حال بدنسازی است تا در لیگ بماند.واقعااز لحاظ روحی و روانی لطمه می خورد اگر این بازی بی تماشاگر باشد.

 

کاپیتان داماش درباره اینکه حسن زاده همشهری شان است گفت: دست ایشان درد نکند. درست است که رییس کمیته انضباطی همشهری مان است و نباید تفاوتی با سایر تیمها با تیم شهرش بگذارد. اما نه اینکه امسال چند بار ما را محروم کرده اند و این در تاریخ فوتبال رشت بی سابقه بوده است. شاید مسئولان علاقه دارند تیم داماش سقوط کند و اسم آسانسور رویش بگذارند.