وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در چند سال اخیر هرگاه محمدرضا مهدوی کاپیتان داماش حضور نداشت،داماش هم به مشکل خورد و این بار نیز عدم حضور وی در بازی های آلمینیوم و گهر در این فصل به خوبی نمایان بود . کاپیتان داماش در مصاحبه خود با وارش اسپرت از بهبود وضعیت خود ، شرایط خوب تیم و اتفاقات مربوط بر پرواز هواپیما تیم به شیراز حرف هایی زد که در ادامه خواهید خواند…

 

varesh-sport.com : هواداران در روزهای گذشته به شدت پیگیر وضعیت کاپیتان تیم خود بودند. از وضعیت مصدومیت خود بگویید؟

خدا را شکر الان وضعیتم خوب است. تهران پیش دکتر کیهانی رفتم و ایشان هم یک سری قرص و روش های آب درمانی برای من تجویز کردند.

 

varesh-sport.com : قرار بود جراحی کنید، چه شد؟

دکتر کیهانی گفت به هیچ وجه نباید جراحی کنم،چون در صورت جراحی دیگر نمی توانم فوتبال بازی کنم ! ایشان روش های قبلی معالجه را هم مناسب ندانست و اکنون با تجویز قرص ها و روش های درمانی وضعیتم بهتر است.

 

متن کامل در ادامه مطلب

varesh-sport.com : پس در بازی با فجر مشکلی برای بازی کردن نداری؟

می توانم از ابتدا بازی کنم و امروز(سه شنبه) هم با تیم تمرین کردم و هیچ مشکلی ندارم .

 

varesh-sport.com : این بحث نقص فنی هواپیما چی بود؟

اتفاق خاصی نبود و فردوسی پور اشتباه اعلام کرد ! ما قبل از پرواز نقص فنی داشتیم و قطعه ای را عوض کردند و با تاخیر چند ساعته پرواز کردیم و به همین دلیل تعدادی از بچه های ما ترسیده بودند. هواپیما که بلند شد یک بوی سوختگی به مشام رسید که آن هم به این دلیل بود که یک قطعه تازه نصب شده بود…در کل مشکل خاصی نبود .

 

varesh-sport.com : بازی با فجرسپاسی را چگونه می بینید؟

تیم فجر توپ ها را بر روی دروازه بلند می فرستد و تیم دونده ای است که این باعث می شود بازی سختی را در پیش داشته باشیم .اگر بازی در چمن طبیعی انجام می شد ما خیلی راحت می توانستیم این تیم را ببریم و به همین دلیل بازی را به چمن مصنوعی دستغیب بردند تا به تیم ما فشار بیاید ولی ما باز هم تمام تلاشمان را می کنیم تا با پیروزی به شهرمان برگردیم و به نیمه نهایی صعود کنیم.

 

varesh-sport.com : مصدومان داماش چه کسانی هستن؟آیا در بازی فردا این مصدومان مشکل ساز نمی شوند؟

ما در بازی فردا مصطفی حاجتی ، افشین چاوشی و حسن رودباریان را نداریم که مطمئنا حضور و تجربه این سه بازیکن می توانست خیلی به ما کمک کند ولی باز هم بازیکنان جایگزین خوبی داریم تا بتوانیم پیروز از این بازی بیرون بیاییم.

 

varesh-sport.com : مهندس عابدینی در جلسه با کانون هواداران  به تمجید از شما پرداخت و معتقد بود اگر زودتر با او کار می کردید خیلی بیشتر پیشرفت می کردید.نظر شما چیست؟

صد در صد اینگونه استسال های قبل در زمان پگاه بازی های بسیار خوبی انجام می دادم و از تیم های خوبی هم پیشنهاد داشتم؛ مطمئنا اگر آقای عابدینی در آن زمان بودند در عرصه ملی بیشتر پیشرفت می کردم.

 

varesh-sport.com : گروهی از هواداران داماش از عملکرد مصطفی حاجتی که در قبال تشویق ها آن ها خوب عمل نکرد گله دارند . شما به عنوان کاپیتان اول تیم چه نظری دارید؟

من با مصطفی صحبت کردم و به من گفت خیلی ناراحت بودم . معمولا بعد از باخت شاید تعدادی تیم را تشویق کنند ولی عده ای هم کلمات ناشایست به کار می برند و در آن شرایط سخت تشخیص دادم تیم را بیرون بکشم .
اما من از همه هواداران می خواهم بی خیال این موضوع شوند،چون مصطفی در بدترین شرایط برای ما بازی کرد. در بازی با آلمینیوم با درد وارد میدان شد و همین مسئله هم باعث شد تا مصدومیتش تشدید شود و فعلا قادر به تمرین کردن با تیم نیست.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید