مهدی تارتار در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و داماش و آخرین وضعیت مشکلات مالی تیم داماش ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به اینکه استرس سقوط نداریم برای کسب سه امتیاز مقابل ذوب آهن به اصفهان می رویم اما تساوی نیز در خانه حریف می تواند برای ما قابل قبول باشد.

وی در همین خصوص افزود: در حال حاضر ما به دنبال ارتقای جایگاه تیم در جدول رده بندی هستیم و من این موضوع را به بازیکنانم نیز گفته ام چون جایگاه تیم در جدول در پایان لیگ تاثیر مستقیمی برروی آینده کاری آنها در فصل آینده خواهد داشت. چه بخواهند در تیم داماش بمانند و یا به تیم دیگری بروند.

 

سرمربی تیم داماش با تاکید بر اینکه بازی سختی را مقابل تیم ذوب آهن خواهیم داشت، تصریح کرد: ذوب آهن طی سالهای اخیر نشان داده همواره تیم خوب و سخت کوشی است آنها حتی نایب قهرمان آسیا نیز شده اند که این موضوع تاییدی بر کیفیت این تیم است.

وی افزود: این تیم دارای مربی خوب و باتجربه ای است و من همواره برای ابراهیم زاده و بازیکنانش احترام زیادی قائلم. ذوب آهن در این فصل دچار افت شده که این موضوع به مشکلات مالی این تیم بر می گردد چون مشکلات مالی کمر هر تیمی را می شکند و تیم ذوب آهن نیز از این قائده مستثنی نیست.

 

متن کامل در ادامه مطلب

تارتار با اعلام اینکه هنوز حتی بخش کوچکی از مشکلات مالی ما نیز حل نشده، گفت: من از مسئولان محترم قضایی استان گیلان گلایه دارم چون آنها اعلام کردند که بخشی از دارایی های باشگاه داماش آزاد شده و متعاقب آن نیز مطالبات مالی بازیکنان پرداخت می شود اما برغم رسانه ای شدن این موضوع هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی با بیان اینکه این موضوع باعث شده تمرکز بازیکنان ما بهم بخورد، گفت: پیش از اعلام این موضوع بازیکنان ما بدون هیچ چشمداشت مالی قصد داشتند تا پایان فصل با همه توان بازی کنند اما در حال حاضرآنها به دنبال محقق شدن وعده هایی که به آنها داده شده هستند.

سرمربی تیم فوتبال داماش تاکید کرد: اگر قرار است مطالبات تیم پرداخت شود به پس از پایان فصل موکول نکنند چون دیگر خاصیتی ندارد.

 

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیم داماش پیش از بازی با تیم ذوب آهن تصریح کرد: متاسفانه حسین ابراهیمی به دلیل محرومیت و هادی محمدی، محمد آبشک، علیرضا جهانبخش نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم داماش در بازی با ذوب آهن نخواهند بود و علی نظیف کار نیز به دلیل سرماخوردگی شدید نمی تواند هم تیمی هایش را همراهی کند.

 

برای مشاهده نظرات ارسالی شما پیرامون این موضوع پس از تائید مدیریت کلیک کنید

برای ارسال نظر از کادر نظرات پایین صفحه استفاده کنید