مدیرعامل داماش گیلان، سکوت را بهترین راه برای مقابله با ضعف داوری می داند!

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان در حالی که روز شنبه خبری از باشگاه داماش به گوش رسید که از داور مسابقه داماش گیلان و گیتی پسند اصفهان به دلیل قضاوت ضعیف شکایتی شده است، در حاشیه نشست انتخابات هیات فوتبال گیلان، علی محمودی مدیرعامل تیم فوتبال داماش گیلان طی گفت و گویی کوتاه با خزر اسپورت در خصوص واکنش این باشگاه در قبال داوری پراشتباه دیدار داماش-گیتی پسند گفت: ما موضع سکوت را در این باره در پیش گرفته ایم.

 

وی با نامناسب دانستن اعتراض در این برهه اذعان داشت: اگر بخواهیم از همان ابتدای کار به داوری ها اعتراض کنیم می بایست منتظر تکرار چنین موضوعاتی باشم و تبعاتش گریبان داماش را خواهد گرفت.

 

مدیر عامل داماش گیلان در پاسخ به سوالی در رابطه با نقش عابدینی در این باشگاه گفت: با امیر عابدینی در ارتباطیم و وی پیگیر مشکلات باشگاه در فدراسون فوتبال است و حتی در رابطه با داوری نامطلوب دیدار داماش در برابر گیتی پسند وی از طریق فدراسیون پیگیر این موضوع می باشد.

با توجه به این مصاحبه و خبر اعلام شکایت کتبی از داوری، مشخص نیست که کدام موضع باشگاه داماش را بپذیریم؟ سکوت یا شکایت در قبال ناداوری؟!

 

 

 

علی محمودی، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان، سایت هواداران داماش، وارش اسپرت، damash،