وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: میزان دوندگی بازیکنان داماش گیلان در دو بازی خانگی برابر استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان توسط "گروه آنالیز میلیمتر" بررسی شد و در اختیار وارش اسپرت قرار گرفت که در این مطلب مشاهده خواهید کرد.

 

لازم به ذکر است آمار جزئی بازیکنان داماش در بازه های زمانی مختلف هر بازی و نقاط حرکت این بازیکنان در تمامی نقاط زمین نیز توسط نرم افزار مورد محاسبه و تحلیل قرار گرفته است اما وارش اسپرت به دلیل احتمال استفاده فنی مربیان تیم های حریف از ارائه آن معذور است و تنها جدول و نمودارهای آمار مجموع و کل هر بازی برای کاربران در ادامه این مطلب قرار گرفته است.

 

 

 

دقایق حضور در زمین هر بازیکن در کنار هر میله از نمودار مشخص شده است.

 

 

برای مشاهده بهتر جدول رو آن کلیک کنید

 

توضیحات مهم :

 

1- میزان دوندگی به معنای دویدن یک بازیکن در طول زمان حضورش در زمین نیست بلکه میزان مسافتی است که یک بازیکن در طول مدت زمان حضور در زمین طی می کند که می تواند راه رفتن او در زمین نیز باشد.

 

2- میزان بالا یا پایین دوندگی یک بازیکن لزوما نشان دهنده خوب یا بد بودن آن بازیکن نیست. یک بازیکن ممکن است به خاطر پست یا وظیفه ای که مربی به وی در زمین محول کرده است دوندگی بالا یا پایینی را داشته باشد . این توضیح نیز بی ارتباط به این بند نیست که به عنوان مثال گاها برخی از مدافعین برای زدن ضربات ایستگاهی یا استفاده از آن در کمتر از یک دقیقه حدود 200 متر را طی کنند.

 

3- آمار دوندگی دقیق بازیکنان در یک بازی برای نخستین بار در سطح کشور ارائه می شود. پیش از این در برنامه تلویزیونی نود و برای یکی از بازیهای دربی پایتخت صحبت از ارائه آمار دوندگی شده بود که هیچگاه این آمار به شکل دقیق ارائه و به آن پرداخته نشد. 

 

 

استفاده از این مطب با ذکر منبع و لزوما ذکر توضیحات بلا مانع است.