وارش اسپرت:

علیرضا نادی در حاشیه دیدار کاله مازندران با داماش گیلان که با پیروزی سه بر صفر نماینده مازندران همراه بود گفت: بازی خوب و تماشاگرپسندی را دو تیم از خود به نمایش گذاشتند که در پایان کاله مازندران در خانه پیروز این دیدار بود.
وی افزود: بازیکنان داماش زحمت‌های زیادی کشیدند و تمام توان خود را صرف بازی کردند ولی نتوانستند نتیجه بازی را از آن خود کنند.

نادی در آنالیز بازی داماش تصریح کرد: تیم ما در سه امتیاز حساسی که نقش مهمی در روند بازی داشته و تعیین کننده پیروز میدان بود نتوانست موفق عمل کند.
وی با بیان اینکه امیدواریم در بازی برگشت در رشت بتوانیم گذشته خود را جبران کنیم، یادآور شد: در بازی یک‌شنبه آینده مقابل کاله در زمین خود محکوم به شکست هستیم تا امیدی به صعود از این مرحله داشته باشیم.

کاپیتان ملی‌پوش تیم والیبال داماش اظهار داشت: در رشت برای جبران باید به میدان برویم و با تمرین خوب و منسجم بتوانیم کار را به بازی سوم بکشانیم و در پایان به مرحله بعد دور حذفی صعود کرده و به قهرمانی نظر داشته باشیم.
متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب ببینید:

نادی درباره تماشاگران حاضر در سالن پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل ادامه داد: تماشاگران در ایجاد حساسیت بازی نقش مهمی داشتند و با تشویق خود در برد کاله تاثیر زیادی ایفا کردند.

وی با اعلام اینکه باید در بین تماشاگران فرهنگ‌سازی لازم انجام گیرد، گفت: باید برای تماشاگران فرهنگ‌سازی شود و برای ارتقای فرهنگ تماشاگران گام‌های بزرگی برداریم.

نادی در پایان در مورد قضاوت داوران بین‌المللی این دیدار تصریح کرد: داوری این دیدار مشکل خاصی نداشت و قضاوت خوبی را از داوران مسابقه شاهد بودیم.


منبع:خبرگزاری فارس