نادی:بازیهای حساس فصل گذشته را به لطف هواداران بردیم
وارش اسپرت

تیم والیبال داماش گیلان در بازی برابر دانشگاه آزاد در حالی میزبان! بود که بازی در تهران برگزار می شد.آری این بازی هم مانند سایر بازیهای خانگی این فصل داماش در تهران برگزار شد که با پیروزی 3-0 داماش گیلان همراه بود.بهرحال داماش قرار بود بازی بعدی خود را که میزبان است و بازی حساس سایپا می باشد را در رشت برگزار نماید و شنیده می شد که مسئولان تهرانی داماش از جمله محمدزاده و برادران اسکویی نیز موافق این موضوع بودند!اما دست بر قضا خبر رسید که باشگاه سایپا با لابی خود در فدراسیون مانع این کار شد و در شرایطی که مسئولان داماش تازه یادشان افتاده بود که به هواداران نیاز دارند این فدراسیون بود که ….
بهرحال بعد از پیروزی مقابل دانشگاه آزاد و پیرامون این قضایا نادی کاپیتان داماش مصاحبه ای انجام داده که متن آن را در ذیل می توانید بخوانید.به امید اینکه این مصاحبه همانند مصاحبه های اخیر والیبالی های داماش یک شو و سیاه بازی نباشد.
علی رضا نادی کاپیتان داماش پس از این بازی گفت : چند بازی در فصل گذشته را در حقیقت این تماشاگران ما در رشت بودند که با حمایت هایشان بردند و متاسفانه در بازی های رفت ما در غربت بازی می کنیم و از حمایت آنها محروم هستیم اما آن ها از نیم فصل بعد با ما خواهند بود و ما قدرت دو چندانی پیدا می کنیم.
علی رضا نادی کاپیتان تیم والیبال داماش گیلان و تیم ملی کشورمان در باره این بازی گفت : آرام آرام تیم والیبال داماش گیلان خودش را پیدا می کند و به روزهای آرمانی نزدیک می شود و امروز نشان دادیم که ما تیم برتر میدان بودیم و توانستیم تیم خوب و یکدست دانشگاه آزاد را شکست دهیم ، البته باید به این نکته توجه کنید که این پیروزی محصول خوب بازی کردن تیم بود و ما توانستیم قدرت خود را بر حریف دیکته کنیم .
وی درخصوص بازی با سایپا در تهران گفت : از قبل اعلام شده بود که بازی رفت ما با سایپا در رشت انجام می شود و ما این امر را یک نقطه قوت می دانستیم اما بار دیگر تیم سایپا اعتراضی به فدراسیون فرستاد که بازی های رفت داماش قرار بوده در تهران برگزار شود بر همین اساس نهایتا اعلام شد که بازی متاسفانه در تهران برگزار می شود و ما از حضور و حمایت هواداران خود محروم شدیم .
ادامه مصاحبه را در ادامه مطلب ببینید:

وی گفت : تیم سایپا یکی از بهترین تیم های گروه ما است و ما باید در مقابل این تیم در مقایسه با بازی های دیگر بهتر بازی کنیم تا بتوانیم از سد آن عبور کنیم .
علی رضا نادی در باره بازی در تهران گفت : داماش الان در تهران غریب است و ما و همه بازیکنان و اعضای کادر فنی منتظر حضور در رشت هستیم زیرا بازی در رشت برای تیم ما تاثیر بسیار بالایی دارد و مدیران باشگاه نیز تلاش زیادی انجام دادند تا این بازی در رشت برگزار شود اما فدراسیون رای به برگزاری بازی در تهران داد  . وی ادامه داد : در حقیقت در چند بازی فصل گذشته این هواداران و تشویق های بی امان آن ها بود که برای ما پیروزی به ارمغان آورد ، البته فراموش نکنید که واقعا بازی های فصل گذشته ما در رشت در زمینی غیر استاندار برگزار می شد که مصدومیت برای بازیکنان ما به همراه داشت اما امسال باشگاه تلاش بسیاری کرد تا زمینی مناسب ایجاد کند که در این رابطه جای تقدیر دارد و ما بی صبرانه منتظر انجام بازی ها در رشت هستیم .
کاپیتان تیم والیبال داماش گیلان در خصوص هواداران تیم افزود : هواداران ما در رشت کار خودشان را انجام می دهند اما مسئولین استان باید به ورزش والیبال در گیلان نگاه واقع بینانه تری انجام دهند و از این ورزش پرطرفدار حمایت کنند و سرمایه گذاری و حمایت از باشگاه را افزایش دهند زیرا مردم رشت هم والیبال را به خوبی می فهمند و هم به شدت از آن استقبال و حمایت می کنند به همین دلیل فکر می کنم که سالنی مثل سالن والیبال ارومیه احتیاج داریم و این حق طبیعی استان گیلان است ، در هر حال ما دست همه هواداران را می بوسیم و به آن ها می گوییم که منتظر ما در بازی های نیم فصل دوم باشند تا مثل سال گذشته از حمایت آن ها برای پیروزی و کسب قهرمانی در این فصل برخوردار شویم.
پ.ن:بنظر می رسه که تمام این حرفا سیاه بازی باشه و یه شوی از پیش تعیین شده!چون از ابتدای فصل تمام مسئولا و بازیکنای والیبال میگفتن که نیم فصل اول رو تو تهران و کنار خانواده هاشون میخوان بمونن و تو نیم فصل دوم که فقط تو سه تا بازی که میزبانن تو رشت بازی کنن و بعد هم تو پلی آف که به حمایت هوادارا نیاز دارن.
از ماست که بر ماست