دیار وارش: با توجه به شرایط جدول و وضعیت نابسامان تیم داماش در جدول رده بندی ، در این دیدار محکوم به پیروزی بودیم .
 
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، افشین ناظمی سرمربی داماش پس از پیروزی سه برصفر تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشبختانه بازیکنان با انجام یک بازی تماشاگرپسند، توانستند به یک پیروزی پر گل برسند و در این دیدار تمام زحمت خود را کشیدند که البته از مجید جهانپور که تا هفته قبل سرمربی این تیم بود نیز تشکر می کنم چون ما راهکارهای تاکتیکی او را ادامه می دهیم .
 
ناظمی ادامه داد: با توجه به اینکه در نیمه اول توانستیم به گل دست یابیم، فشار تا حدی از بازیکنان دور شد و کار برای ما آسان تر شد و خوشبختانه توانستیم در ادامه دو گل دیگر نیز به ثمر برسانیم تا به یک پیروزی پر گل برسیم .
 

وی بیان کرد: البته ما در تمامی دیدارهایی که پیش رو داریم، باید امتیاز کسب کنیم و در دیدارهای خانگی نیز باید به پیروزی برسیم تا شانس ماندن در لیگ دسته اول را داشته باشیم و با پیروزی برابر آلومینیوم هرمزگان ، گام اول را با موفقیت برداشتیم و در سایر دیدارها نیز باید اینگونه ظاهر شویم .
 
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد : امیدواریم که با تلاش همه دست اندرکاران و بازیکنان بتوانیم در این پنج هفته باقی مانده نیز، نتایج خوبی را کسب کنیم تا در این رقابت ها ماندگار شویم . / ایرنا