سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: از نتیجه کسب شده برابر تیم فوتبال همیاری اراک راضی هستم.

افشین ناظمی افزود: با توجه به اینکه بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان خسته بودند اما نتیجه قابل قبولی برابر تیم فوتبال همیاری اراک کسب کردند.

 

وی اظهار داشت: بازیکنان داماش به دلیل بازی با تیم پیروزی که طی هفته جاری در جریان رقابت‌های جام حذفی برگزار شده بود، خسته و فشار زیادی را تحمل کرده بودند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان ادامه داد: به همین دلیل فرصت کوتاهی داشتیم تا تیم را برای بازی در برابر همیاری اراک آماده کنیم اما با این وجود در این دیدار برتر از حریف خود ظاهر و موفق شدیم هر سه امتیاز را کسب کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با تمرینات منظم اشتباهات تیم فوتبال داماش گیلان به حداقل برسد تا این تیم با کسب نتایج مطلوب بتواند به لیگ برتر صعود کند.

 

ادامه مصاحبه را در ادامه مطلب ببینید :

ناظمی خاطرنشان ساخت: به دلیل تجمع بازیکنان تیم فوتبال همیاری اراک در میانه میدان، تا حدی کم کاری هافبک‌های تیم داماش به چشم می‌آمد اما با تغییر در سیستم بازی و جابجایی، توانستیم بر بازی مسلط شویم.

وی در مورد داوری این مسابقه نیز گفت: متاسفانه داور این دیدار در اکثر اوقات از صحنه‌ها دور بود و به همین دلیل چند اشتباه ناخواسته نیز داشت.

تیم‌های فوتبال داماش گیلان و همیاری اراک عصر روز جمعه در هفته هفتم از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مصاف هم رفتند.در این دیدار که در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد، تیم فوتبال داماش گیلان با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست داد.

 

منبع : ایرنا