وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: افشین ناظمی امروز پس از کسب عنوان سلطان تعویض‌های طلایی در بین سرمربیان لیگ برتری در رشت درباره انتخاب خود به این عنوان، اظهار کرد: هدف و آرزوی اصلی بنده و کادر فنی داماش نتیجه گرفتن این تیم در لیگ برتر و خوشحال شدن هواداران است و برای دستیابی به این مهم تلاش می‌کنم.

به گزارش وارش اسپرت، وی با ابراز رضایت از لقب مذکور، تصریح کرد: باید بگویم همه در کسب این موفقیت سهیم هستند و موفقیت‌ها به مجموعه داماش تعلق دارد.

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به نتایج این تیم در نیم‌ فصل اول لیگ برتر، اذعان کرد: از ابتدا که عهده‌دار مسئولیت داماش شدم به همراه همکارانم در کادر فنی تمام تمرکز و تلاش خود را روی نتیجه گرفتن این تیم گذاشتیم و به لطف خداوند در پایان نیم فصل در نیمه جدول جای گرفتیم.

 

متن کامل+تصویر بریده روزنامه مربوط در ادامه مطلب

وی ادامه داد: بدون تردید این نتایج بدون حمایت مدیریت باشگاه بازیکنان، هواداران و نیز همکارانم در داماش میسر نبود و امیدوارم در نیم فصل دوم هم بتوانیم با کسب نتایج لازم به روند خوب خود ادامه دهیم.

 

ناظمی درباره اینکه با یک نیم فصل کامل حضور روی نیمکت داماش، در این تیم رکورددار بوده است، تصریح کرد: بنده به دنبال رکورد نیستم و مهم‌ترین مسئله برای بنده نتیجه گرفتن تیم است و به مسائل جانبی فکر نمی‌کنم.

وی با اشاره به اینکه خدا را شاکرم از اینکه شرمنده هواداران داماش نشدم، خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که به بنده و داماش لطف داشته‌اند قدردانی می‌کنم. / فارس

 

برای مشاهده بهتره بریده های روزنامه ها، روی آن کلیک کنید: