وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: شب گذشته وقتی به رشت رسیدیم قلی‌زاده قائم مقام باشگاه گفت که اخراج شده‌ام و من هم با  بازیکنان همان نیمه شب خداحافظی کردم. تا دیشب سرمربی داماش بودم و اکنون هوادار این باشگاه هستم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس وی در مورد اینکه چرا تیم داماش در هفته‌های اخیر افت کرده بود، گفت: مشکلات مالی تاثیرگذار است البته من منکر مشکلات فنی نیستم اما باور کنید یک روز خوش مربیگری در داماش نداشتم. هر روز یک داستان داشتیم که باید آنها را رفع و رجوع می‌کردیم. در نیم فصل اول لیگ من به قول عابدینی بنزین سبز بودم و مربی آینده‌داری بودم که قرار بود از من خیلی بیشتر بشنوید ما نیم فصل دوم شدم مربی کارنابلد که دیگران به ما کمک می‌کردند.

 

ناظمی تصریح کرد: با گروه جوانی کار را شروع کردیم و تا نیم فصل هم خوب نتیجه گرفتیم اما نیم فصل 6-7 بازیکن از تیم ما جدا شدند. وضعیت مالی‌مان هم به زیر صفر رسید و مدام به بازیکنان وعده و عید می‌دادیم که پول می‌دهیم اما وعده‌ها عملی نشد و بازیکنان هم بی‌اعتماد شدند. در هر حال این وضعیت داماش یک قربانی می‌خواست که این قربانی من بودم. با این حال نه من و نه عابدینی مهم نیستیم مهم تیم داماش، شهر رشت و هواداران این باشگاه هستند. اینکه داماش باید ماندگار شود و همه هم باید از این تیم حمایت کنیم.

 

سرمربی سابق داماش گیلان در مورد اینکه این تیم می‌تواند در لیگ برتر بماند یا نه ، گفت: بله فصل گذشته من در شش بازی مانده به پایان فصل سرمربی تیم شدم که از 6 مسابقه توانستم 4 مسابقه را ببریم و دو بازی را باختیم و به رده نهم رسیدیم و این فصل هم شش بازی مانده به بازی آخر فصل برکنار شدم. به هر حال این هم طبیعت فوتبال است مربی یک روز می‌آید و یک روز هم می‌رود. اما همین عابدینی به بازیکنان می‌گفت تا پول نگرفتید تمرین نکنید و از سویی دیگر می‌آمد و می‌خواست شش بازیکن تیم داماش را برکنار کند. یک روز می‌گفت استعفا می‌دهم و و می‌روم و دیگر پولی در کار نیست. عابدینی در نیم فصل تلفنم را هم جواب نمی‌داد و بعد پیغام داد به مدیر رسانه‌ای تیم که پول نداریم و خجالت می‌کشم پاسخ تلفنش را بدهم. به هر حال من همواره اعتقاد داشتم که فوتبال را باید زیبا، سالم و به دور از حاشیه بازی کنیم.

 

ناظمی در مورد اینکه نظر محمدی می‌تواند داماش را نجات بدهد، گفت: او مربی خوبی است و با من هم در داماش همکاری داشت.