بسمه تعالی

مجمع محترم نمایندگان استان گیلان

با سلام و عرض ادب و احترام

 

قصه همان ماجرای همیشگی باشگاه داماش گیلان است. بارها نوشته ایم از اهمیت وجود این تیم و تاثیرش بر سلامت و بهداشت روان عمومی جامعه گیلان و اهمیتش در حفظ یک پارچگی و ایجاد شور و نشاط عمومی و…

و بارها گفته ایم که چشم هایمان پر از اشک، قلب هایمان شکسته، ذهنمان مضطرب و امیدمان نا امید شده است و این بار با استعانت از خداوند، چشم امید به همیاری شما فرزندان برگزیده و متخب استان داریم.

  

متن کامل در ادامه مطلب

این بار خطاب به شما می نویسیم و از شما تقاضا می کنیم چون در این برهه حساس، بستر خدمتگذاری بیشتر شما به مردم فهیم و با فرهنگ گیلان و هواداران پرشور تیم مرکز استان فراهم شده است. این بار یاد آور می شویم تا از نظر شرعی و عرفی تکلیفی باشد بر شما، که برخواسته از رای ما و نمایندگان منتخب مردم استان گیلان هستید.

 

آن چه بر باشگاه داماش گیلان گذشته و جایگاهی که در میان مردم استان دارد، بر هیچ کس پوشیده نیست و نیاز به شرح و توضیح ندارد. شما از تمام وضعیت و شرح رفته بر این باشگاه و بلاتکلیفی و بی پولی برای ادامه حیات و سرکشتگی هوادارن بی شمارش مطلعید و بیش از این گفتن تکرار مکررات است و گرفتن وقت با ارزش شما عزیزان که متعهد به انجام وظایف نمایندگی هستید.

 

حال که مدیران باشگاه داماش گیلان، طی نامه ای آمادگی خود را برای واگذاری باشگاه به استان اعلام نموده اند و مسوولین اجرایی استان نیز هم صدا با مردم و هواداران بی شمار و پر شور این تیم محبوب، خواستار حل مشکلات و فراهم شدن بستر مناسب برای ادامه حیات و تعیین تکلیف هرچه سریعتر این تیم محبوب هستند، از شما نمایندگان محترم تقاضا داریم بر محبت و یاری تان به مردم استان در حل این مشکل بیش از گذشته بیفزایید و همچنین بهتر به سوگند و رسالتی که برای خدمت به مردم ایران و گیلان خورده اید و تکلیف شرعی خدمت رسانی به استان عمل کنید و به عنوان فرزندان این دیار سرسبز اما محروم، گام بزرگی برای حل مشکلات تیم داماش گیلان و هواداران پرشورش بردارید.

خواست ما از شما مجمع محترم نمایندگان استان گیلان، با توجه به استانی شدن انتخابات مجلس در دوره های آینده این است که دست در دست مسوولین اجرایی و هواداران پرشور تیم مرکز استان گذاشته و با رایزنی هایتان با مسوولین کشوری و هیات محترم دولت، با تشویق و ترغیب کارخانجات موفق و سرمایه گزاران متدین و مسوولیت پذیر و شرح اهمیت و وجود این باشگاه در میان مردم استان گیلان و مزایای سرمایه گذاری در این استان و این باشگاه، خریدار و یا اسپانسر مناسبی را برای باشگاه انتخاب نموده و با نظارت و همراهی تان بستری را فراهم نمایید تا مشکل چندین ساله استان بر طرف شود و گام بلندی را در زمینه اعتلای ورزش و فوتبال این استان بردارید و نام نیک تان را برای همیشه در تاریخ و اذهان عمومی مردم استان گیلان ثبت نمایید.

جمعی از موکلین شما و هواداران باشگاه داماش گیلان

 

 

پی نوشت: طوماری به همراه این نامه در حال جمع آوری امضا است تا تسلیم مجمع نمایندگان شود.