وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: این درست است که من رشتی نیستم اما طبق قسمی که در مجلس یاد کردم، باید حافظ منافع و حقوق ملت ایران باشم و وظیفه خود می بینم تا برای حل مشکل داماش گیلان تلاش کنم.

 

به گزارش وارش اسپرت، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با خبرنگار "زبان گویا" در پاسخ به تقاضای هواداران تیم فوتبال داماش گیلان مبنی بر کمک به حل مشکلات این تیم، گفت: در گذشته و زمانی که تیم فوتبال پگاه گیلان به مدیرعاملی آقای اسماعیل شاد فعالیت داشت، اقداماتی را برای حل مشکلات آن تیم انجام داده بودیم.

 

به ادامه مطب مراجعه فرمائید

 

ابوذر ندیمی با اشاره به اینکه در حق تیم فوتبال داماش گیلان جفا شد، خاطر نشان کرد: تیم داماش در فصل نقل و انتقالات، مهره ها و چهره های خوبی جذب نکرده بود، اما در نیم فصل اول مسابقات لیگ 92-93 خوب درخشید، ولی روز به روز افت کرد و تحلیل رفت.

 

وی با اشاره به اینکه داماش تیم محبوبی است، ادامه داد: پیام ها و کامنت های هواداران داماش را مطالعه کردم و درک می کنم که هواداران در این وضعیت نگران آینده تیم محبوب خود هستند.

  

 

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش و جوانان مجلس گفت: این درست است که من رشتی نیستم اما طبق قسمی که در مجلس یاد کردم، باید حافظ منافع و حقوق ملت ایران باشم و وظیفه خود می بینم تا برای حل مشکل داماش گیلان تلاش کنم.

ندیمی با تشریح فعالیت خود در رابطه با حل مشکلات باشگاه داماش گیلان اذعان کرد: با آقایان کفاشیان و الماسخاله صحبت هایی داشتیم و با مدیرکل ورزش و جوانان نیز قرارهایی را گذاشتیم.

 

 

وی افزود: در ابتدای هفته آینده از طریق دکتر علی لاریجانی (ریاست مجلس شورای اسلامی)، آیت الله آملی لاریجانی (ریاست قوه قضاییه) و دکتر محمود گودرزی (وزیر ورزش و جوانان) پیگیری هایی را تا حصول نتیجه انجام خواهیم داد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام حمایت تمام قد از داماش گیلان گفت: اعتقاد و اعتماد کادر فنی، مدیریتی و هواداران داماش گیلان به خودم را قدر می دانم و با تمام وجود از داماش حمایت می کنم، البته مطمئن باشید اگر اعتماد و اعتقاد هم نبود، من وظیفه خود می دانستم این کار را برای استان و مردم گیلان انجام دهم.

 

 

ندیمی با اعلام اینکه طی هماهنگی های بعمل آمده، روز شنبه به همراه رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در تمرین داماش حضور پیدا می کنم، خاطر نشان کرد: بدون نگاه تبلیغاتی و استفاده سیاسی از این موضوع و صرفاً به جهت عرق ورزشی و گیلانی می خواهم در این قضیه اثر گذار باشم.

 

وی در پایان با تأکید بر اینکه فرقی نمی کند ما لاهیجانی، سیاهکلی، رشتی و یا انزلی چی هستیم، گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی را برای مردم گیلان عموماً و هواداران تیم فوتبال داماش گیلان خصوصاً سبب شویم.

 

" لینک مطلب "