وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: نرم افزار وارش اسپرت پس از طی مرحله آزمایشی از چند روز پیش در کافه بازار اندروید منتشر شد.

به گزارش وارش اسپرت، اپلیکیشن وارش اسپرت (VS) در دو نسخه اندروید و تحت ویندوز با هدف توسعه فعالیت های وبسایت وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان در جشن چهارمین سالروز تاسیس سایت رونمایی و معرفی شود.

 

این اپلیکیشن که توسط گروه نرم افزاری جنگل طراحی شد در مدتی کوتاه با استقبال قابل توجهی از سوی هواداران داماش مواجه شد و مارا برآن داشت تا برای دسترسی بهتر پس از طی این مرحله آزمایشی، اپلیکیشن را در کافه بازار اندروید منتشر کنیم. 

 

لازم به ذکر است، تعداد نصب های فعال این برنامه در لحظه انتشار این مطلب به مرز هزار دستگاه نزدیک شده است. برای اطلاعات بیشتردر خصوص اپلیکیشن به صفحه انتشار این برنامه در کافه بازار بروید و یا اینجا کلیک کنید.

 

شما کاربران وارش اسپرت و همراهان این اپلیکیشن می توانید با حضورتان در صفحه کافه بازار از طریق وبسایت (کلیک کنید) یا اپلیکیشن نصب شده بازار بر روی گوشی موبایلتان در خصوص این برنامه نظر و رای بدهید تا کمکی باشید در این راه که این محصول برای افراد بیشتری معرفی شود.