نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و شهرداری اردبیل با حضور مجید جهانپور و محمد ربیعی سرمربیان تیم های داماش و شهرداری اردبیل در سالن کنفرانس مجموعه شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد.

 

جهانپور:  امیدوارم هفته آینده قول و قرارها محقق شود! / خوشحالم که در رشت توانستیم حفظ آبرو کنیم

 

با همت، تشویق و روحیه دادن علاقمندان تیم توانستیم گل اول را بزنیم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مجید جهانپور سرمربی داماش گیلان با بیان جمله فوق در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری اردبیل گفت: با همت و غیرت بازیکنان این تیم شکل گرفته است و فاقد بسیاری از فاکتورها هستیم. طبیعی بود که تحت فشار قرار بگیریم چون تیمی که جلو است خود به خود کمی عقب می کشد و البته در مجموع بضاعت ما هم همین بود.

 

وی ادامه داد: خوشحالم که مثل بازی پاس توانستیم در رشت حفظ آبرو کنیم و امیدوارم رفته رفته بتوانیم به شرایط بهتر و ایده آل تری دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: از ابتدای شروع همکاری من با داماش قرار بوده که یکسری از مشکلات حل شود اما هنوز این مشکلات برطرف نشده است. همین الان یکی از اعضای کادر پزشکی من میگفتند که چند نفر نیز به MRI دارند و می پرسید که وضعیت مالی به چه شکل است و آیا می توانیم چنین کاری انجام دهیم؟ که این مسئله برای من هم همچنان علامت سوال است.

وی افزود: این در حد کلانشهر رشت نیست که با این وضعیت یکی از نمایندگانش وارد مسابقات شود و همچنان هم مظلوم باقی بماند؛ امیدواریم که قول و قرارهایی که در هفته قبل قرار بود که محقق شود و نشد در هفته آینده به وقوع بپیوندد تا ما راحت تر بتوانیم مسائل انضباطی را از تیم بخواهیم. وقتی پرداختی نباشد، جریمه و یا اعمال مدیریتی نخواهید داشت و کار بسیار مشکل می شود.

 

سرمربی داماش گیلان در خصوص مشکلات داماش در هماهنگی و یارگیری ها که در هر 4 بازی مشاهده شد گفت: همه در جریان بحث نقل و انتقالات داماش بودند که به چه وضعیتی انجام شد و با آن وضعیت ما از این یارگیری راضی هستیم. به هر حال ما کمبودهایی را در بحث بازیکن داریم و باید مثل قسمت دروازه بانی مان رقابت در پست ها وجود داشته باشد تا انگیزه هم باشد که بازیکن زیاد احساس امنیت پستی نکند. احتیاج به زمان داریم تا حداقل به اندازه دو تیم به اضافه چند نفر بازیکن را برای داماش تشکیل دهیم.

 

جهانپور در خصوص بحث های موجود در مورد علی نظیف کار و افشین ناظمی گفت: آقای نظیف کار به دلیل آنکه وضعیت باشگاه مشخص نبود و باید به او حق میدادیم که با باشگاهی دیگر قرارداد امضا کرده بود اما با آن همه چند وقتی را با داماش تمرین کرد که باید از او تشکر کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال در این خصوص آیین نامه و قوانین تصمیم گیرنده بودند و طبق همین قوانین ایشان در باشگاه خونه به خونه کار خودشان را ادامه میدهند. به هرحال ما از حضور ایشان استقبال می کردیم اما متاسفانه شرایط نبود و نشد.

وی در خصوص وضعیت افشین ناظمی نیز گفت: یک مقدار سو تفاهم هایی وجود دارد که ما منتظر آن هستیم تا این سو تفاهم ها با گذشت زمان برطرف شود.

 

سرمربی داماش گیلان در مورد دیدار هفته آتی این تیم مقابل گیتی پسند گفت: ما با یک سری نقاط ضعف وارد مسابقات شدیم و تیم های مقابل نیز با آنالیز تیم ما سعی می کنند که از آن نقاط ضعف استفاده کنند. سعی ما بر این خواهد بود که با تدابیری که در نظر میگیریم این نقاط را بازی به بازی حتی المقدور پوشش بدهیم و نتایج بهتری بگیریم. امیدوارم که در بازی گیتی پسند هم بتوانیم با بازی بهتر این اهداف را پیش ببریم و نتیجه مطلوب را بگیریم.

 

محمد ربیعی

 

ربیعی: به جهانپور و تماشاگران داماش تبریک میگویم / من هم بودم وقت تلف می کردم!

سعی ما بر این بود که بازی خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمد ربیعی سرمربی شهرداری اردبیل با بیان جمله فوق در نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و شهرداری اردبیل گفت: با آنکه در فوتبال ایران مرسوم است که تیم هایی که عقب می افتند روی به بازی مستقیم می آورند اما من به شاگردانم میگفتم که از اینکار پرهیز کنند، هر چند با سرو صدای زیاد استادیوم صدایم به آنها نمی رسید.

وی ادامه داد: ما میدانستیم که داماش در دقایق ابتدایی با توجه به تشویق های هوادارانش به روی دروازه ما فشاری مضاعف وارد می کند و از بازیکنان خواسته بودیم که مراقب باشند اما متاسفانه در همین 15 دقیقه اول گل خوردیم.

وی اظهار داشت: دو مطلب تیمم را اذیت کرد؛ یکی سراسیمگی تیم من بود و دوم چمن مصنوعی که واقعا شرایط را برای ما سخت کرده بود. الحق والانصاف خیلی هم موقعیت از دست دادیم و داماش فکر میکنم به غیر از گل و یکی دو موقعیت دیگر موقعیتی به خصوص در نیمه دوم نداشت.

وی افزود: من به آقای جهانپور و این تماشاگران بسیار خوب، دلسوز و خونگرم تبریک میگویم. شهر رشت، مردم بسیار خوبی دارد و انشالله باز هم در لیگ برتر مثل سابق تیم خواهد داشت.

 

سرمربی شهرداری اردبیل در خصوص اعتراض هایی که در کنار زمین انجام میداد گفت: اعتراض من به بازیکنان خودمان بود که چرا توپ را به بیرون زدند. عمل فیرپلی وقتی معنا دارد که بازیکنی مصدوم باشد، اما در آن سمت بازیکنان داماش اگر موقعیت داشتند ضد حمله میزدند.

وی ادامه داد: دروازه بان حریف بعد از دقیقه 15 هر ده دقیقه تا یک ربع خودش را زمین می انداخت و فکر می کنم پنج تا هفت مرتبه اینکار را انجام میداد و بازی را از سرعت می انداخت. البته فوتبال لیگ یک ما همین است و در اردبیل هم اگر ما جلو بیفتیم شاید من هم همینکار را انجام دهم. بنابراین هیچ ایرادی به هیچ کسی نمیگیریم چون من جوانترین مربی هستم و تمامی مربیان لیگ تاج سر من هستند.

وی در پایان گفت: وضعیت مالی تیم شهرداری اردبیل مثل سال گذشته نیست و چندان به لحاظ مالی اوضاع تیم مناسب و مساعد نیست.

 

 

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان