وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پس از بازی تیم های فجرسپاسی و داماش گیلان با حضور سرمربیان دو تیم برگزار شد .

 

هرندی : امشب زمان باخت ما بود

 

امید هرندی شنبه شب در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر سپاسی شیراز و داماش گیلان در خصوص وضعیت ادامه فعالیت خود در این تیم گفت : یک بازی را با 5 گل برنده از زمین خارج شدیم و امروز هم با نتیجه شش بر یک باختیم که این اتفاقات به زیبایی های فوتبال اضافه می کند.

وی تاکید کرد: ادامه فعالیت من در این تیم هیچ گونه ارتباطی با کسب نتیجه ضعیف و یا قوی ندارد اما باید توجه داشته باشیم که هر سرمربی یک روز مسئولیت یک تیم را قبول می کند و روز دیگر باید از این تیم جدا شود.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

وی با اشاره به دلیل باخت پرگل تیم داماش گیلان تاکید کرد: بازیکنان جوان فجر سپاسی زمانی که به سمت بازی مستقیم روی آورده اند باعث از هم پاشیدن مرکز دفاع تیم ما شد ولی در کل باید اعلام کنم امشب زمان باخت تیم ما بود.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان یادآور شد: تیم ما خوب بازی نکرد و من به عنوان سرمربی مسئولیت این باخت را قبول می کنم اما باید این بازی را به فراموشی بسپاریم و خودمان را برای بازی با راه آهن آماده کنیم.

 

هرندی تاکید کرد: زمین ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب سفت بود اما مشکل زمین و اینکه نور ورزشگاه به هیچ عنوان در حد لیگ برتر نبود توجیهی برای باخت شش بر یک ما نیست.

 

یاوری : این پیروزی نشان از شخصیت بالای جوانان فجر سپاسی شیراز است

 

محمود یاوری در نشست خبری بعد از بازی دو تیم  فجر شهید سپاسی شیراز و داماش گیلان گفت : امشب بازیکنان جوان فجر لیاقت و شایستگی خود را نشان دادند و باید تاکید کرد: بازیکنان تیم در حد و اندازه خودشان بازی کرده اند.

وی یادآور شد: ما از تعطیلات لیگ فوتبال به خوبی استفاده می کنیم و این مدت زمان را به عنوان یک فرصت طلایی برای آمادگی بیشتر مد نظر قرار داده ایم.

 

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز افزود: زمانی که قرار است 4 تیم به دسته یک سقوط کنند یعنی حرکت تمامی تیم های لیگ برتر بر روی لبه تیغ است به همین دلیل بازیکنان باید از تمام توان خود برای کسب نتیجه و پیروز شدن در میادین استفاده کنند.

 

یاوری یادآور شد: امروز بازیکنان جون تیم ما نشان دادند که لیاقت حضور در تیم ملی کشور را دارند و من امیدوارم سرمربی و مشاورین تیم ملی جایگاه خاصی برای حضور جوانان در عرصه ملی مد نظر قرار داده باشند.

وی با بیان اینکه مسئولین سپاه باید توجه بیشتری را به شخصیت جوانان تیم فجر شهید سپاسی داشته باشند گفت: موفقیت ها و پیروزی های تیم فجر بر گرفته از حمایت ها و تشویق های مسئولین سپاه فجر استان است که امیدوارم این حمایت ها و تشویق ها ادامه داشته باشد.

 

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز تاکید کرد: توجه به بازیکنان تیم فجر تنها به معنی کمک و حمایت مالی نیست زیرا تا به امروز تمامی بازیکنان 20 درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند درحالی که برخی از تیم ها همچنان گرفتار پرداخت های اولیه خود هستند.

 

 

منبع : خبرگزاری مهر

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید