وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : اعضای هیئت مدیره گزارش کاملی از روند و وضعیت کانون به مدیرعامل باشگاه ارائه کردند.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از سایت داماش ،اعضای هیئت مدیره کانون هواداران با مدیر عامل باشگاه"امیر عابدینی" شنبه شب در محل باشگاه داماش در رشت برگزار شد و اعضای هیئت مدیره گزارش کاملی از روند شکل گیری و برنامه های در دست اقدام کانون به مدیر عامل باشگاه ارائه کردند.

در حقیقت این دیدار و گفتگو همچون نشست مشترکی بین همه اعضاء بود.امیر عابدینی در این جلسه مثل یکی از اعضای هیئت مدیره کانون از لزوم به صحنه آمدن کانون هواداران، نقش عملی ایفا کردن آن در خانه های مردم و اجرای وظایف فرهنگی در بین هواداران توسط کانون سخن گفت و نشان داد که به خوبی بر جایگاه و نقش کانون هواداران در باشگاه واقف است.

 

متن کامل در ادامه مطلب

امیر عابدینی در دیدار با اعضای هیات مدیره کانون هواداران داماش گیلان مثل همیشه با امید و آرزو و داشتن افق هایی روشن و امیدوارانه سخن خویش را آغاز کرد و گفت:ما می خواهیم آسیایی شویم چون توانش را داریم،چون داماش از این توانایی برخوردار است.

اما پیش از آن که وی سخن خود را آغاز کند اعضای هیئت مدیره کانون گزارشات خود را به اطلاع وی رساندند. در ابتدا علی احمدی سراوانی ، رئیس کانون هواداران گزارشی از روند شکل گیری کانون و چگونگی انتخاب اعضا ارائه نمود. سپس رادنی دیدار مسئول کمیته رسانه ای این کانون از دغدغه ها و مشکلات پیش روی کانون صحبت کرد و پس از وی سهرابی نائب رئیس کانون از برنامه های آتی گزارشی ارائه کرد.

 

امیر عابدینی ، مدیرعامل داماش گیلان

 

امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش پس از آشنایی و گزارشات اعضای هیات مدیره ،ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای هیات مدیره کانون گفت:نوع انتخاب دوستان ترکیبی به دست می دهد که نوعی آرامش در من ایجاد می کند و خوشحالم که دوستان نشان دادند از فرصت های پیش رو به نحو احسن استفاده می کنند و به دنبال نقش آفرینی مثبت در روند باشگاه و ارتباط آن با هواداران هستند.

وی با اشاره به این که باید در جمع شما از قشر بانوان نیز حضور داشته باشند ، تصریح کرد :حضور بانوان در کانون می تواند نقش مثبتی در فراگیری ورزش در بین بانوان استان ایجاد کند و من امیدوارم بانوان نیز در کانون حضور داشته باشند .عابدینی در ادامه افزود: من از این که در بین شما هستم بسیار خوشحالم و شور و شعفی به من دست داده است.

 

عابدینی آنگاه گفت:من پیش از آنکه بخواهم از تیم داماش دفاع کنم می خواهم از هویت شهر رشت دفاع کنم و مطمئن باشید بخاطر آن با هرکسی خواهم جنگید.

مدیرعامل باشگاه داماش تاکید کرد:گیلان بسیاری از بضاعت ها را در درون خود دارد ، آنچه که به عنوان زیبایی وجود دارد خدا به طبیعت آن داده است ، در عرف و اخلاق ، در پیشینه مذهبی ، در هنر و هنروری ، در بحث قهرمانی و قهرمان پروری ، در علم و دانش و اهداء شهدا برای اسلام و کشور از هیچ جایی و هیچ استانی کم نداریم، اما غصه می خورم چرا بعضی ها این را لمس نمی کنند! چرا از هویت قدرتمند مان استفاده نمی کنیم ، ما جایی برای بروز این مساله می خواستیم و ورزش یکی از بهترین ویترین ها برای بروز این هدف است.

 

عابدینی سپس با اشاره به گذشته داماش و نام بردن از استقلال رشت و پگاه گیلان و یادآوری زحمات مسئولانی که در این زمینه کار کردند، گفت: امروز داماش در سراسر استان از  لوشان تا تنکابن و از سویی دیگر تا ماسال و فومن هوادار دارد و ما نباید بگذاریم به این هویت خدشه وارد شود.

 

جلسه کانون هواداران با مدیرعامل داماش

 

 

مدیرعامل داماش گیلان افزود: باید پلشتی های ورزش را از ذهنمان دور کنیم و هویت خود را به گونه ای صیقل دهیم تا شکل بسیار زیبایی پیدا کند. بنابراین باید در این زمینه کار کرد ، باید وارد خانه های مردم شد،به مدارس راه یافت و باید کار فرهنگی انجام داد،امروز ما با نسل جوان پیوند خوبی برقرار کرده ایم و ضرورت دارد تا در این زمینه بیشتر کار شود و از ابزارهای رسانه ای مثل صدا و سیمای گیلان جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و ورزشی استفاده کنیم و کانون هواداران در این زمینه باید بیشتر فعال شود.

عابدینی آنگاه با اشاره به فحاشی به هواداران داماش در یکی از شهرها در چند سال قبل افزود:من یک علقه و تعصبی نسبت به شهر رشت دارم و گاهی که برای دفاع از حقوق هوادارانمان عصبانی می شوم ناشی از یادآوری آن بی حرمتی ها است.

مدیرعامل باشگاه داماش گفت:ما باید برای دفاع از هویت این شهر آسیایی شویم ، ما می خواهیم آسیایی شویم چون توانش را داریم ، پتانسیل آن را داریم ، پشتوانه مردمی داریم ، بودجه اش را نیز اخیرا توسط آقای قویدل فراهم شده و داریم ، بهترین ساختار را داریم و مهمتر از همه ما در فوتبال ایران ریشه داریم.
عابدینی ادامه داد:برای من دردآور است که چرا داماش بازیکنی در تیم ملی ندارد ، مطمئن باشید اگر آسیایی شویم نمی توانند بازیکنان ما را دعوت نکنند.

عابدینی آنگاه از حضور در جلسات کانون هواداران استقبال کرد و گفت:هرگونه انتقادهای صریح و رک شما را می پذیرم و اصلا ناراحت نمی شوم که اگر روزی به من بگوئید که دیگر برای شهر ما پتانسیل ندارید.

 

مدیرعامل باشگاه داماش سپس رشت را با قابلیت ترانسفر بازیکن به خارج از ایران توصیف کرد و خاطرنشان کرد:اگر رضا مهدوی سال ها پیش با من کار می کرد الان اسطوره ملی می شد اما من او را رها نخواهم کرد و وی را به کلاس های مختلف خواهم فرستاد تا از پتانسیل او بیشتر بهره مند شویم.

وی سپس افزود:نظیف کار حقش را تا کنون از فوتبال ایران نگرفته است ، هادی سهرابی امسال ستاره تیم ما است و جهانبخش پتانسیل ترانسفر شدن را دارد و از علی رحیمی نیز در آینده بیشتر خواهیم شنید،باید آسیایی شویم تا داماش ویترینی قابل رویت شود تا بتوانیم روی بازیکنان مان مانور بیشتری بدهیم.

وی آنگاه از اعضای کانون هواداران خواست نسبت به تهیه مرام نامه این کانون تلاش بیشتری نموده و اقدام به تشکیل کار گروه های هدایتی و مدیریتی نمایند.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید