یکی از سایت های پربازدید استان گیلان نظرسنجی عجیبی را بر روی سایت خود گذاشت که البته با پاسخی جالب از سوی کاربرانش رو به رو شد! 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، وبسایت خزرآنلاین که یکی از سایت های پربازدید استان گیلان است در نظرسنجی که بر روی سایت خود قرار داده است، پرسید: کدام یک را در اولویت می دانید؟ 1-کمک شهرداری رشت به تیم های سپیدرود و داماش 2- پرداخت حقوق عقب افتاده و معوقات بیمه کارکنان شهرداری رشت 

شاید اگر سوال به نحوی دیگر پرسیده می شد که گزینه سومی به نام هر دو مورد را هم می توانستیم انتخاب کنیم، بسیاری به این گزینه رای می دادند. بخش های ورزشی و همچنین پرداخت حقوق کارکنان شهرداری هر کدام ردیف های بودجه ای مشخصی را دارند. ضمن آنکه از سویی سپیدرود و داماش دو هنجار بزرگ اجتماعی و ورزشی در شهر رشت است که تمامی مسئولین و همچنین آسیب شناسان اجتماعی به اهمیت جایگاه تیم های پرهوادار به خوبی واقف هستند و در طرف دیگر معنایی ندارد که از حق و حقوق کارکنان بسیار زحمت کش شهرداری رشت عبور شود و به همین دلیل است که نباید این دو موضوع را در مقابل هم قرار داد. 

اما این سایت که چندین و چند مصاحبه و مطلب در خصوص این موضوع نشر داده که دو مورد از موارد اخیر آن عبارت اند از: “جدایی در نیم فصل ابزاری برای فشار به شورای شهر رشت؟! (کلیک کنید) و ” کمک شهرداری به فوتبال؛ با کدام هدف و نیت؟! (کلیک کنید) ” ، با نتیجه جالبی در نظرسنجی اش تا لحظه نگارش این مطلب مواجه شده است.

تا لحظه نگارش این مطلب حدود 80 درصد از کاربران به گزینه شماره 2 یعنی کمک به سپیدرود و داماش رای داده اند و 20 درصد به گزینه شماره یک. 

عکس: 

 

khazaronline-DAHFyLx