علی نظرمحمدی دروازه بان دوست داشتنی سال های اخیر فوتبال گیلان که در بین هواداران رشتی به علی چیلاورت ملقب است مدتی است که به عنوان مدیر تیم های پایه داماش انتخاب شده است و از قضا قدمش هم خوش یمن بود و تیم امید داماش دو دیدار خود را برد تا شرایطش در جدول بهبود یابد.

با توجه به مصاحبه ای که فروردین 91 با علی نظرمحمدی داشتیم و در آن مصاحبه دلایل جدایی اش را گفته بود سوالاتمان را از شرایطش بعد از جدایی از داماش پرسیدیم که در ادامه خواهید خواند…

 

varesh-sport.com : یک سال و نیم از تیم شهرت دور بودی ، وضعیتت در این یک سال چگونه بود؟

روزهای سختی را سپری کردم ، دوری از خانواده و تیم محبوب شهرم برایم خیلی سخت بود.، به خصوص سال اول که از داماش جدا شدم و به پاس همدان رفتم مدت زیادی را افسرده بودم.امسال هم با توجه به پیشنهادهای زیادی که داشتم به دلیل رفاقتم با آقای اسماعیلی به تیم پرطرفدار نساجی قائمشهر ملحق شدم.

 

نساجی از لحاظ فنی تیم خوبی بود می توانم به آمار اشاره کنم که 13 هفته پیاپی هم نباخت. این تیم علی رغم اینکه 10 روز قبل از مسابقات بسته شده بود، به جز دو مسابقه اول که باختیم 13 مسابقه را نباختیم و شرایط خوبی در جدول داشتیم که البته تا هفته ی شانزدهم ریالی به بازیکنان پرداخت نشد و تیم به مرور افت کرد و نتوانستیم آن روند خوب را طی کنیم.

varesh-sport.com : مثل اینکه استقبال هواداران نساجی از شما خوب بود؟

روز اولی که من با نساجی قرار داد بستم و در تمرین حاضر شدم بنری را در استادیوم دیدم که واقعا سوپرایز شدم . از آن ها تشکر می کنم.

varesh-sport.com : مضمون بنر چه بود؟

نوشته بودند "آقای علی نظرمحمدی (عقاب گیلان) به شهر ما و تیم نساجی قائمشهر خوش آمدید"

varesh-sport.com : در شرایط مالی خوب و جو آرام باشگاه کنار گذاشته شدید ، اما در شرایط نابه سامان به تیم شهرت برگشتی…

این حرفی که می خواهم بگویم را اهالی باشگاه می توانند شهادت بدهند. من چه در زمان پگاه ، چه داماش هیچ گاه برای بستن قرار داد با تیم شهرم مسائل مالی را در اولویت قرار ندادم. در شرایط کنونی هم بر خودم تکلیف دانستم تا از آقای عابدینی حمایت کنم چون من همیشه یک شخص فوتبالی را به یک شخص غیر فوتبالی ترجیح می دهم.

خودتان و مردم هم به خوبی می دانند آن قدر امیر عابدینی توانایی ، هوش و ذکاوت مدریتی بالایی دارد که نیازی به حمایت علی نظرمحمدی ندارد. عابدینی با کسی دعوای شخصی ندارد و او مصر بر اجرای مفاد قرارداد مابین است و قویدل نیز بر عدم اجرای مفاد قرار داد اصرار دارد. من هم بر خودم وظیفه دانستم که به آقای عابدینی تلفن بزنم و بگویم به عنوان یک شهروند پشت شما هستم و دیدید که سرانجام هم حق به حقدار رسید.

varesh-sport.com : شما با نساجی قرار داد دارید ، آیا انتخاب شما به عنوان مدیر تیم های پایه برای شما مشکلی ایجاد نمی کند؟

من با نساجی به عنوان بازیکن قرار داد دارم و اینجا با یک حکم سمتی را بر عهده گرفتم و اصلا قرار دادی ما بین من و باشگاه بسته نشده است.

varesh-sport.com : دیگر نمی خواهی بازی کنی؟

انتهای فصل با برخی دوستان بالاخص آقای عابدینی مشورت می کنم تا یک تصمیم درست بگیرم.

varesh-sport.com : در اولین تمرین سال 92 وقتی معدود مخالفان عابدینی در تمرین حاضر شده بودند ، حضور شما در کنار عابدینی به مذاقشان خوش نیامد و به شما انتقاد کردند…در این مورد چه نظری دارید؟

بله ، یکی از آن ها به من گفت تو اسطوره فوتبالی من هستی چرا از عابدینی حمایت می کنی؟ که هواداران داماش و کاربران سایت شما هم در آنجا حضور داشتند و من در جواب گفتم: وحید طالبلو هم یک استقلالی دو آتیشه است… چند سالی به دلیل اختلافات سلیقه ای با مربیان و مدیران کنار گذاشته شده است، اما دلیلی ندارد هیچ وقت به استقلال بر نگردد! پس دلیلی هم ندارد که علی نظرمحمدی هیچ گاه به تیمش بر نگردد .

من دو سال بنا به هر دلایلی که بود از تیم شهرم جدا شدم و با توجه به توانایی که داشتم در جای دیگر شایستگی ام را ثابت کردم و اکنون هم دوباره به تیم شهرم برگشتم و دلیلی ندارد هر عدم همکاری ای ، همکاریِ دیگر را مقدور نکند! همانجا هم جواب آن هوادار را به صورت محترمانه دادم که آن شخص هم قبول کرد که اگر قبول هم نمی کرد نظرش باید برای من و اهالی فوتبال قابل احترام باشد چون همه ما به این شرایط رسیدیم مدیون هواداران هستیم و اگر هوادار را از فوتبال بگیریم ، فوتبال معنا و مفهوم خود را از دست می دهد.

varesh-sport.com : عده ای می گویند تصمیم امیر عابدینی مبنی بر آوردن شما ، استفاده ابزاری است؛ این مسئله را چطور می بینید؟!

من در ابتدا هم به شما گفتم، آقای مهندس عابدینی آن قدر توانایی دارد که طبق قانون پیروز شود الان هم حرف هایش را بر اساس قراردادی می زند که با آقای قویدل بسته است. من قرار نیست سپر دفاعی کسی باشم من به خاطر تیم شهرم و حمایت از یک آدم فوتبالی تا آخرش هستم.

varesh-sport.com : در شرایط حساس کنونی چه حرفی با هوادارانی دارید که در همه شرایط پشت تیم محبوبشان بوده اند؟

من از هواداران خواهش می کنم در این برهه حساس آرامش خودشان را حفظ کنند چون تیم به حمایت آن ها نیاز دارد. در این شرایط حمایت از آقای عابدینی حمایت از فوتبال گیلان است ، به دلیل اینکه فقط عابدینی است که مرد روزهای سخت است و به امید خدا و با حمایتی که هواداران بکنند داماش بتواند از بازی های سخت آینده سربلند بیرون بیاید.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید