وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش شهرباران تمرینات خود را برای نبرد در الگیلانو زیر نظر کادرفنی خود که جوان ترین کادرفنی تیم های لیگ برتری را هم در اختیار دارد پیگیری می کند. برای آگاهی هواداران داماش و کاربران وارش اسپرت از شرایط تیمی در آستانه داربی گیلان به سراغ یکی از اعضای کادرفنی رفتیم که سابقه ی چند سال بازی در تیم حیف را هم دارد. خوش صحبتی و همچنین کُری خوانی دروازه بان محبوب سال های اخیر فوتبال رشت که اولین سال مربیگری خود را هم تجربه می کند ما را مجاب کرد که به سراغ او برویم…

 

varesh-sport.com : داماش در نخستین هفته لیگ در حالیکه حتی مستحق پیروزی بود دردقایق تلف شده به تساوی رسید، شرایط کنونی تیم چگونه است؟

علی رغم اینکه به تساوی رسیدیم، به جز 15 دقیقه اول ، در 75 دقیقه بعد سوار بازی بودیم و می توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. من فکر میکنم بدشانسی و توپ هایی که به تیر دروازه خورد ما را از کسب سه امتیاز محروم کرد ، اما در دقایق پایانی و با هوشیاری علی نظیف کار توانستیم یک گل بزنیم تا شرمنده هواداران نشویم و بازی را حداقل با تساوی به پایان برسانیم.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

varesh-sport.com : به نوعی همان مشکل سال گذشته را در این بازی هم دیدیم . یک گل زودهنگام و بد و تلاش برای به ثمر رساندن گل…

به نظر من آن گلی که خوردیم مفت نبود و به دلیل عدم تمرکز بازیکنان بود. بازیکنان ما با تجربه هستند و باید کاملا یک سری از مسائل برجسته را مدنظر قرار می دادند . آقای ناظمی در جلسه فنی گوشزد کردند که آقای صادقی بازیکن باهوشی هستند و اما متاسفانه روی عدم تمرکز بچه ها و در یک غافلگیری و عدم هماهنگی دفاعی گل را دریافت کردیم.البته باید این را هم در نظر بگیریم که بازی های اول است و چند بازی طول می کشد تا بچه ها به هماهنگی لازم برسند.

 

علی نظرمحمدی

 

varesh-sport.com : با توجه به اینکه مسابقه ی بعدی ما برابر ملوان است و ملوان هم ناهماهنگی هایی دارد ، وضعیت به چه شکلی خواهد بود؟

من وقتی می گویم سه چهار هفته طول می کشد نمی خواهم هوادار را نگران کنم بلکه منظورم این است که سه چهار هفته طول می کشد تا به شرایط آرمانی برسیم،اما ما سعی می کنیم با توجه به بازیکنان باتجربه ای که در تیم داریم حداکثر امتیازات را در بازی های آینده بگیریم. در بازی با ملوان هم بازیکنان انگیزه ی زیادی دارند و به خوبی از اهمیت این بازی برای هواداران باخبر هستند و با توجه به نکات فنی که افشین ناظمی به بازیکنان گوشزد کرده و دستوری که آقای عابدینی برای حل مشکل گلزنی گوشزد کرده است سعی می کنیم تا مشکل گلزنی را هم حل کنیم . به هواداران خونگرم خودمان نوید یک بازی خوب از سوی داماش را می دهم و شانس برد در داربی گیلان با ما است.

 

varesh-sport.com : منظورتان از دستور اکید مدیرعامل ،یعنی آقای عابدینی برنامه تمرینی داده اند؟!

نه ، به نظر من آقای عابدینی یک شخص کاملا فوتبالی هستند و متوجه شده اند که داماش در گلزنی با مشکلی کوچک مواجه شده است. به هر حال وقتی دو تا توپ به تیرک دروازه می زنیم و یا توپ را از روی خط دروازه به بیرون می زنیم قطعا یک جای کار مشکل دارد.

 

علی نظرمحمدی - ملوان

 

varesh-sport.com : با توجه به سابقه ای که شما در انزلی دارید، در مورد ملوان امسال چه نظری دارید؟

من از سال 76 تا 82 به مدت شش سال در ملوان بازی کردم و در دو سال آخر به عنوان کاپیتان ملوان فعالیت می کردم. ملوان تیم خوب این استان است اما الان داماش حرف اول را در فوتبال گیلان می زند و این را باید همه پذیرا باشند. با توجه به مشکلاتی که داشتیم نتایج داماش نشان داده است که باید دیگران به این واقعیت احترام بگذارند.

از نظر من این ملوانی که من دیدم با ملوان دوران قبل خیلی فرق می کند و به نوعی اکنون پوست انداخته است. این تیم کلیاتش را عوض کرده و تا خودش را بتواند سازگار با این تغییرات کند مطمئنا یک سری امتیازات را از دست خواهد داد. وقتی مدیرعامل و مربی تیم بعد از چهل سال غیربومی می شود مطمئنا آنجا یک مشکلاتی را به همراه خواهند داشت. من فکر می کنم خدا بهترین نعمت را به داماش داد که در هفته دوم به ملوان خوردیم که آن هارمونی مناسب را نخواهد داشت.

 

varesh-sport.com : شما که با پیراهن ملوان مقابل تیم های رشتی قرار می گرفتید، واکنش هواداران رشتی در مقابلتان چطور بود؟

هواداران فوتبال رشت همیشه با فرهنگ بوده اند و هستند و بازیکنانشان را در هر تیمی که باشند را مورد حمایت قرار می دادند. شما این را در بازی های سال های اخیر دیدید که بازیکنان رشتی زیادی نظیر مرتضی ابراهیمی ، محسن فروزان ، سیدمحمد حسینی و … که با پیراهن تیم های دیگر مقابل تیم های رشتی قرار میگرفتند هواداران بافرهنگ رشتی همیشه از آن ها حمایت می کردند ، این را باید سایر تیم های کشور هم از فرهنگ فوتبال رشت یاد بگیرند!

 

varesh-sport.com : کلا خوب برای تمام تیم ها کُری می خوانی…(علی نظرمحمدی با لبخندی بر روی لب و با آرامش می گوید: )

من کُری نمی خوانم ، واقعیت فوتبال را بیان می کنم!

 

علی نظرمحمدی

 

varesh-sport.com : با توجه به اینکه آقای عابدینی از هفته قبل در باشگاه حضور پیدا کرده ،به نوعی به نظر آرامشی نسبتی بر تیم حکم فرما شده است. آیا تزریق مالی هم انجام شده است؟

تا به الان که تزریق مالی صورت نگرفته است و با توجه به اینکه همگان می دانند حضور امیرعابدینی به عنوان یک مدیرفوتبالی در کنار تیم همیشه آرامش به مجموعه تحت مدیریتش می دهد. با آنکه در سال های اخیر بازیکنان از لحاظ مالی در شرایط سختی قرار داشتند اما حرف های آقای عابدینی برای بازیکنان و حتی هواداران به عنوان مسکن و سکینه دل بوده است.

 

varesh-sport.com :گویا قرار است آقای عابدینی برای بازی ملوان در استادیوم انزلی باشند، به نظر شما این حضور چه تاثیری بر تیم میگذارد؟

شما شک نکنید حضور امیر عابدینی همیشه مفید خواهد بود.

 

varesh-sport.com : چه حرفی با هوادارانی دارید که کامنت های آن ها در وارش اسپرت، سایت هواداری داماش بیانگر لحظه شماری آن ها برای حضور در انزلی و حمایت از تیم محبوبشان است؟

ما منتظر حضور هوادارانمان در انزلی و در واقع در تمام شهرهای ایران هستیم. من اعتقاد دارم با توجه به اینکه داماش از لحاظ فنی از ملوان خیلی بهتر است، اگر هواداران ما بازیکنان خودمان را تشویق کنند این موضوع به نفع ما خواهد بود. بازیکنان ما وابستگی بسیار زیادی به هواداران دارند و اگر هواداران عزیز داماش آرامش خود را حفظ کنند تیم ما هم با آرامش و تمرکز بیشتری بازی خواهد و قطعا داماش شهرباران با دست پر از انزلی خارج خواهد شد.

 

تهیه گزارش:مازیار ، مهرداد

www.varesh-sport.com

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید