وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: پس از دوماه تعطیلی، تمرینات داماش گیلان استارت خورد تا علی رغم وضعیت ابهام آمیز تیم، هواداران به ادامه فعالیت باشگاه داماش دلگرم شوند. تمرینات دو روز اخیر زیر نظر علی نظرمحمدی و دیگر اعضای کادرفنی داماش برگزار شد. به همین بهانه با نظرمحمدی که قرار است از امروز در کلاس مربیگری B نیز حضور داشته باشد، گفتگویی انجام دادیم که در ادامه خواهید خواند:

 

varesh-sport.com: آغاز تمرینات داماش هواداران را به ادامه فعالیت باشگاه امیدوار کرد.

پس از سقوط داماش گیلان، هواداران واقعی تیم، جامعه فوتبال رشت و استان گیلان دچار سرخوردگی شدند و همه به نوعی از وضعیت این داماش دل چرکین بودند. در این بین و پس از گذاشت مدتی از سقوط، یکی از بزرگترین سوال های هواداران داماش این بود که آیا داماش با این وضعیت به حیات خود ادامه می دهد یا خیر؟ به همین دلیل امروز کمتر از سقوط حرف زده می شود بلکه بیشتر شرایط ادامه فعالیت باشگاه نگرانی و دغدغه اصلی هواداران داماش شده است.

 

به عنوان کسی که سال ها در این تیم خاک خورده ام، واقعا برایم وضعیت مبهم و بلاتکلیفی باشگاه سنگین است و این نگرانی هوادار داماش که شب و روزش همین تیم است قابل درک. در یک ماه اخیر و در جلساتی که با بازیکنان داشتیم سعی کردیم تا روحیه از دست رفته آنها به دلیل سقوط و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنند را از ذهنشان دور کنیم. در مرحله بعد این امیدواری را به مردم دادیم که در اولین فرصت داماش شروع به کار کند و بالاخره به درخواست مدیریت باشگاه این ماموریت به من داده شد تا تمرینات داماش را استارت بزنم.

 

varesh-sport.com: حضور بازیکنان بزرگتر تیم در تمرینات نکته قابل توجه ای بود، در حالی که با توجه به خبرها و شایعاتی که مطرح بود، هواداران انتظار حضور برخی از آنها را نداشتند. چطور شد که این بازیکنان در تمرینات حضور یافتند؟

وقتی به بنده اعلام شد که تمرینات را آغاز کنیم، این مسئله برایمان روشن بود که همه بازیکنان به نوعی پراکنده شده اند. به کمک دوستان قدیمی و کادر حاضر شروع به رایزنی با بازیکنان کردم و بازیکنان هم به خاطر احترامی که برای من به عنوان یک بزرگتر قائل بودند در تمرینات حاضر شدند.

شما درست می گویید و کمتر کسی انتظار داشت که این همدلی و وفاق بوجود بیاید. متاسفانه افرادی هم در همین باشگاه هستند که مثل همیشه به دنبال نفاق و تفرقه هستند. اضافه کنم، کسانی هم هستند که می خواهند این حضور بازیکنان را به نام خود تمام کنند اما این مسئله دوم اهمیت چندانی ندارد چرا که برای شخص من خط قرمز داماش است و من تنها سرباز این شهر و تیم داماش هستم.

تیم اکنون در اختیار باشگاه است و اگر باشگاه و مدیریت آن به من احتیاج داشت که بنده در خدمت داماش هستم و اگر سرمربی آینده و باشگاه به من نیازی نداشتند، دست شان را می بوسم و کنار می روم.

 

varesh-sport.com: وضعیت کادرفنی چگونه خواهد بود؟

اینطور که من در جریان هستم آقای عابدینی با سه مربی که سابقه خوبی هم در مسابقات لیگ دسته اول دارند در حال مذاکره است. حتی در این خصوص با من نیز مشورت هایی را داشته اند که من پیشنهادم را از همان بازی مس به ایشان اعلام کردم.

 

varesh-sport.com: تمرینات در ادامه به چه شکل ادامه می یابد؟

در مرحله دوم و طبق برنامه ای که هماهنگ شده و به زودی اعلام می شود یک فراخوان عمومی داده می شود و از همه بازیکنان حاضر در استان و حتی خارج از آن خواسته می شود تا در برنامه استعدادیابی شرکت کنند. اگر بازیکن با استعدادی باشد مطمئنا از وجودش در داماش استفاده خواهد شد. مرحله سوم تمرینات داماش نیز از هفت تیرماه آغاز می شود.

 

varesh-sport.com: و حرف پایانی؟

از هواداران خواهش می کنم که سرخورده نباشند وبه حمایت خود از داماش تداوم ببخشند. من در فضای مجازی و سایت شما دیده ام که شعاری با عنوان "ما بر می گردیم" ساخته شده است؛ معتقدم اگر وفاق و همدلی در شهر رشت و تیم ایجاد و انجام شود، به این شعار هواداران جامه عمل پوشانده می شود و ما بر میگردیم!