عضو فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید تاج به قانون مجلس در خصوص منع به کارگیری بازنشستگان تمکین می‌کند و از فدراسیون فوتبال خواهد رفت.

به گزارش وارش اسپرت-پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره سرنوشت رؤسای بازنشسته فدراسیون‌های ورزشی پس از قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: قانون مصوب مجلس شفاف و کامل است هم برای شهرداران و هم برای رؤسای فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی و همه باید بروند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره امکان مطرح کردن این موضوع در فدراسیون‌های جهانی به بهانه دخالت دولت‌ها در امر ورزش توضیح داد: قوانین داخلی ما مغایر با قوانین بین‌المللی نیست؛ هر کشوری اجازه دارد ضوابط و شرایط خود را برای استفاده از نیروی انسانی تبیین و تعیین کند و مجلس ایران هم در همین راستا قانونی مصوب کرده است.

 

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که اگر رییس فدراسیونی به دنبال استفاده از قدرت و اعمال نفوذ فدراسیون جهانی برای ماندگاری خودش باشد، گفت: فدراسیون‌های جهانی عاقل‌تر از این حرف‌ها هستند؛ آنها می‌دانند قوانین مصوب در مجلس شورای اسلامی لازم الاجراست و البته انشاءالله رؤسای بازنشسته فدراسیون‌های ما هم به این قانون احترام خواهند گذاشت.

 

عضو فراکسیون ورزش مجلس همچنین در مورد وضعیت رییس فدراسیون فوتبال کشور نیز افزود: بر اساس قانون مصوب مجلس تاج باید برود؛ قطعا ایشان هم از قانون تمکین می‌کند و می‌رود./