به دنبال واکنش حسن خسته بند نماینده شهرستان بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی به نامه جبارکوچکی نژاد نماینده رشت به مدیرعامل منطقه آزاد انزلی، این نماینده مجلس طی گفتگویی با گیل خبر به اظهارات وی پاسخ داد.

 

مهندس کوچکی نژاد در این گفتگو بیان داشت: من با آقای خسته بند رفاقتی دیرینه دارم ، ما دو نماینده و همکار هم در دو شهرستان همسایه هستیم که در تلاش هستیم با هماهنگی بسیاری از مشکلات مردم را پیگیری کنیم. ولی با توجه به این واکنش مطالبی را لازم دیدم که عنوان کنم. وی ادامه داد: چند خط نامه آن هم در دفاع از مردم و جوانان رشت این همه بداخلاقی ندارد. یکی از شرایط نمایندگی تسلط بر قانون و کنترل رفتار می باشد و من افتخار میکنم، گیلانی،رشتی، صومعه سرایی،ضیابری و در زادگاه آیت الله ضیابری و در نهایت روستای ارم سادات هستم که یکی از روستاهای شهرستان صومعه سرا هست.هرکسی که در شهری ریشه دارد به آن افتخار میکند و هه باید با افتخار به آن اعلام کنند و این عنوان های ناسیونالیستی صومعه سرایی برای استفاده کردن در انتقادات امر درستی نیست. وی افزود: نامه من نامه عادی بوده و هیچ تهدیدی را متوجه مدیرعامل منطقه آزاد انزلی بیان نکردم و تنها یک خواسته قانونی مردم شهرم را به مسئولین منطقه ازاد گوشزد کردم، یک معلم هستم و میدانم که با چه شکلی نامه نگاری ودرخواست کنم.

 

نماینده رشت در ادامه گفت: من طرفدار سپیدرود و ملوان هستم و هر دو تیم در گیلان ریشه دار هستند و ریشه دارترین تیم به گواه همه فوتبالدوستان استان تیم سپیدرود می باشد و باید تلاش کرد که به استان و شهرستان خودم توجه ویژه ای داشته باشم. باید تلاش کنیم طرفداران دو تیم سپیدرود و ملوان را با هم نزدیک کنیم و روح برادری و اتحاد را بین طرفداران این تیم روز بروز اضافه کنیم و هیچگونه حساسیتی نباید بین آنان تبعبیض قائل شویم و برای همین در نامه تاکید کردم که به همان اندازه که به ملوان کمک می شود به سپیدرود کمک شود و درخواست بیشتری نداشتم.زمانی این بحث ها تحقق پیدا می کند که همه در عمل به این رفتار پایبند باشیم.

 

کوچکی نژاد در ادامه تاکید کرد: مرارت و مشکلاتی که برای مردم شهر من از لحاظ ترافیک و عبور ماشین های سنگین و تخریب زیرساخت های این شهر ایجاد میکند معتقدم که در هیچ شهری این همه آلودگی محیط زیستی وجود ندارد ولی معتقدم برای توسعه استان مردم ما کمک می کنند.بیش از ۳۰ روستای شهرستان رشت تحت پوشش منطقه آزاد هست و تلاش میکنیم که فرودگاه رشت هم تحت پوشش این منطقه باشد تا امکانات بیشتری را فراهم کنیم. مردم شهرستان رشت حق دارند از امکانات ویژه منطقه آزاد بهره مند باشند و این حق قانونی آن ها است است و این را منطقه آزاد نیز اثبات کرده است و بارها گفته ام مدیریت پرتلاش مهندس مسرور به اندازه سالها مدیریت افراد مختلف در این منطقه در بحث زیرساخت، گردشگری و ..پیشرفت داشته است.

 

کوچکی نژاد در ادامه خطاب به نماینده انزلی ابراز داشت: این که من از انزلی رشد کردم افتخار میکنم، ولی بدانید من در اکثر استان های کشور کار کردم .به خصوص در مناطق محروم کشور و همه جای ایران خانه من است و همیشه به مردم انزلی و برادر خودم مهندس خسته بند کمک میکنم. وی افزود: متاسفم که می بینم اخلاق را رعایت نکردید. باید بگویم من ادعای اصولگرایی ندارم. اگر خدا بخواهد به وظیفه نمایندگی خودم عمل میکنم.

 

نماینده رشت همچنین اظهار داشت: شاید این که چند نفر پیامی در سایت بنویسند که باعث عصبانیت مهندس خسته بند شده باشد که ادعا می کنند همه کارهای منطقه آزاد را ایشان انجام می دهد و تسلط کافی به همه موارد دارند و دیگران نمی دانند. در حالی که خودتان بیشتر از هرکس دیگری می دانید هرگاه به من درخواست کردید در کنار شما بودم و دنبال خوشه چینی برای خودم نبودم و نیستم و شاید این مساله برعکس باشد. وی ادامه داد: بازهم تکرار میکنم با تمام تلاش منافع استان و شهرستان خودم را پیگیری میکنم و تیمهای مطرح استان مثل ملوان، سپیدرود و داماش و تیمهای دیگر را مورد حمایت قرار میدهم.

 

کوچکی نژاد همچنین در مورد نامه خود به مدیرعامل منطقه آزاد انزلی نیز گفت: من کسی را تهدید نکردم و درخواست من عادی بوده است و انتظار دارم که آقای مسرور نیز کمک کنند که تاکنون نیز کمک کرده است. وی افزود: سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشاء بیشترین روستاهایش تحت پوشش منطقه آزاد هست و این منطقه به طور مداوم در حال کمک به آن هست و بارها خودم عنایت آن ها را دیدم و ان شاء الله کمک به سپیدرود را نیز در دستور کار قراردهد که یک خواست قانونی برحقی است که مردم و طرفداران این تیم از من نماینده انتظار دارند که از همه امکانات استان و شهرستان استفاده کنم.

 

نماینده رشت در بخش پایانی سخنان خود گفت: یقینا مردم انزلی طرفدار قانون و حقوق مردم استان هستند و اینجانب به عنوان یک معلم در کسوت خدمتگزاری شهرستان و استان تلاش می کنم و هرنوع اظهارنظری را با دقت و متانت تکرار کنم ودر طول دوران نمایندگی توانستم بخشی از خواسته های مردم را پاسخ دهم و مردم عزیز هم اگر کم کاری از اینجانب داشته یقین من را میبخشند و تلاش میکنم که عدالت را در حوزه انتخابیه خودم و استان برقرار کنم.