وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نوجوانان داماش گیلان با پورالبرز را در کرج شکست داد.

به گزارش وارش اسپرت، درچارچوب هفته هفتم لیگ نوجوانان کشور تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت 14:15 امروز در کرج مهمان پورالبرز این شهر بود که موفق شد این تیم را با 4 گل از پیش رو بردارد. نوجوانان داماش با این پیروزی 14 امتیازی شد .

 

نوجوانان داماش در حالی به این سفر اعزام شد که پیش از این خبر تعلیق فعالیتهای تیم های پایه شنیده می شد. علی نظرمحمدی مدیر تیم های پایه داماش در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت در خصوص خبر تعلیق تیم های پایه به دلیل مشکلات مالی گفت: این خبر درست است و با رایزنی هایی که صورت گرفت این تیم اعزام شد و خدا را شکر با این پیروزی ما را روسفید کردند.

 

وی ادامه داد: تیم جوانان داماش گیلان هم روز یکشنبه با عالی حرفه ای در مشهد بازی دارند که با پول هایی که بنده و افشین ناظمی از سطح شهر جمع کردیم، شرایط اعزامشان فراهم شد که امیدوارم آنها نیز بتوانند ما را سربلند کنند.

 

وی در پایان ضمن اعلام خبر استعفای خود از سمت مدیریت تیم های پایه داماش به خبرنگار وارش اسپرت گفت: اقداماتی را که در این مدت انجام دادم تنها برای کمک به تیم شهرم بود، اما استعفایم در سمت مدیریت تیم های پایه را تقدیم مدیرعامل باشگاه خواهم کرد.