سهرابی از هفته پنجم توانست برای داماش بازی کند و روز به روز برای نماینده گیلان در لیگ برتر مثمرثمرتر ظاهر شد. جوان آینده دار بومی داماش نشان داد از بازی کردن در پست های مختلف هیچ ترسی ندارد وحتی در دفاع چپ و هافبک چپ هم بهترین بازیکن زمین لقب می گیرد!

 

varesh-sport.com : داماش در بازی با صبا نتیجه ی خوبی نگرفت. دلیل این تساوی تلخ خانگی؟

به نظر من مهمترین دلیلی که باعث شده است ما نتوانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم عدم همدلی و اتحاد در تیم است. من سال قبل در داماش نبودم،اما خود شما هم به خوبی می دانید که پیگیر اخبار تیم شهرم بودم و نکته ای که در سال قبل و ابتدای فصل وجود داشت اتحاد و وفاق در تمام اعضای مجموعه این باشگاه بود ولی در نیم فصل دوم چنین خلائی در تیم به وجود آمده است که امیدوارم در هفته های آتی این مشکل حل شود.

 

varesh-sport.com : شایعاتی که ذهن فوتبال دوستان گیلانی را مشغول خود کرده ، تبعیض بین برخی بازیکنان خاص با بقیه بازیکنان است، آیا چنین چیزی صحت دارد؟

همین طور است! بازیکنی که چند هفته مصدوم است ، با دو جلسه تمرین به یکباره در ترکیب فیکس تیم قرار می گیرد. ولی به من که بیشترین تمرین و بهترین عملکرد را در هفته های قبل داشتم و حتی به قول آقای عابدینی برای تیم یک بازیکن بی حاشیه و موثر در نیم فصل اول بودم فرصت نمی رسد و با سرمربی هم صحبت می کنم ایشان چنین نظری دارند ولی نمی دانم چرا به من اعتماد نمی کند!

 

متن کامل در ادامه مطلب

varesh-sport.com : آیا بازی کردن شما در پست های غیرتخصصی و کناره های زمین ، باعث شده است تا آن اعتماد به نفس را از شما در میانه میدان بگیرد؟

نه ، اتفاقا بر عکس است . من بازیکن مسئولیت پذیر و در اختیار تیم هستم و هیچ گاه در خارج از تاکتیک تیم بازی نمی کنم. همه مردم هم عملکرد خوب من در پست های متفاوت را دیدند و به من نمره خوب دادند ولی با اینکه در چند پست برای تیم خوب بازی کردم و به قول کارشناسان آچار فرانسه تیم هستم، نمی دانم چرا از ترکیب اصلی دور می مانم. در واقع این حق من نیست که در ترکیب نباشم!

 

varesh-sport.com : گفتی آچار فرانسه ما را به یاد بازی با ملوان انداختی.دروازه بانی را هم در این بازی تجربه کردی…!

وقتی دیدم کسی داخل دروازه نمی رود ، خودم را آماده کردم و داوطلب شدم تا در دقایق پایانی دروازه بان تیم شهرم باشم و احساس می کردم که می توانم پنالتی را مهار کنم.که همه هم دیدند که مسیر توپ را خوب تشخیص دادم و به خوبی هم به سمت توپ رفتم ولی با بدشانسی مواجه شدم!

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید