به گزارش وارش اسپرت و به نقل از مهر علی احمدی سراوانی، مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اعلام کرد که امیر عابدینی علی رغم میل باطنی و علاقه‌ای که به امید هرندی دارد، در خصوص پایان همکاری با ایشان تصمیم گیری خواهد کرد .

 

از روزی که آمدم، بحث رفتنم مطرح بود

امید هرندی در خصوص بحث احتمال برکناری‌اش از سمت سرمربیگری تیم داماش ضمن بیان مطلب فوق گفت: نگران این مسئله نیستم زیرا از روزی که آمدم، بحث رفتنم مطرح بود. البته بنده پایبند به قرارداد خود با باشگاه داماش هستم و هر تصمیمی برایم بگیرند می‌پذیرم.

 

هنوز با عابدینی صحبت نکردم

وی با بیان اینکه هنوز با امیر عابدینی در این خصوص صحبت نکرده است، ادامه داد: بحث‌های مربوط به برکناری من را مردم که مطرح نمی‌کنند، بلکه این بحث‌ها داخلی بوده و حتی بعد از اینکه پرسپولیس را با 10 بازیکن بردم و به پیکان پنج گل زدم، هم این صحبت‌ها مطرح بود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

تیم‌ها برای کسب 9 امتیاز 15 میلیارد هزینه کردند

سرمربی تیم فوتبال داماش اضافه کرد: خیلی از تیم‌ها برای کسب همین 9 امتیاز هم 10-15 میلیارد هزینه کردند اما تا حالا یک ریال هم پول نگرفته‌ایم. من آدمی نبودم که دائم در حال شکایت کردن باشم و شما شاهد هستید در این مدت نه علیه باشگاه و نه در خصوص کمبودهای آن صحبت نکردم. همیشه گفته‌ام راضی‌ام تا صحبت‌هایم باعث نشود به تیم ضربه بخورد.

 

باخت به فجر را به گردن می‌گیرم

وی در مورد شکست این تیم مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: تیم بد بازی کرد، آنها هرچه زدند گل شد و ما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. حق‌مان باخت بود و من این باخت را به گردن می‌گیرم اما تا چه اندازه می‌توانم یک نفری تیم را بچرخانم؟!

 

تیم باخت، بازیکنان از من عذرخواهی کردند

هرندی اضافه کرد:‌ در فوتبال ممکن است یک روز، روز تیم نباشد و آنها ضعیف بازی کنند اما هیچکدام‌شان از بازیکنان تیم کم‌کاری نکردند. فوتبال همین است اما شما کجای دنیا سراغ دارید یک تیم ببازد و بازیکنان بیایند و با بوسیدن روی سرمربی از او عذرخواهی کنند؟! این نشان می‌دهد ما تیم متحد و یکدستی داریم. ضمن اینکه از دیشب تا به امروز بیش از 70 پیام کوتاه داشتم که مردم به من گفته‌اند ناراحت این شکست نباش و با قدرت کارت را ادامه بده.

 

تنها شرمنده مردم و هواداران تیم هستم

"اگر حمایت مردم و رسانه‌ها نبود به بازی چهارم هم نمی‌رسیدیم"، وی با بیان این مسئله خاطرنشان کرد: همیشه سعی کردم صادق باشم. فکر می‌کنم در اولین سال مربیگری‌ام با توجه به امکانات و بازیکنانی که در اختیارم بود نتایج خوبی گرفتیم. تنها ناراحتی‌ام شکست روز گذشته مقابل فجر است که به خاطر آن از تمام مردم عذرخواهی می‌کنم و شرمنده آنها هستم.

 

چقدر می‌توانم یک نفره تیم را بچرخانم

سرمربی تیم داماش با اشاره به اینکه تراکتورسازی از تیم قعرنشین با نتیجه بد می‌بازد اما اتفاقی نمی‌افتد ولی در روزهای‌ خوب‌مان هم بحث‌هایی در مورد کنار گذاشتنم مطرح می‌شد‌، ادامه داد: چقدر می‌توانم یک نفره تیم را بچرخانم. من قبلاً‌ گفته بودم تیم داماش را از هفته هفتم به بعد ببینید. دلیل آن این بود که در تعطیلات لیگ با اردوهای آماده سازی و دیدارهای تدارکاتی تیم را به شرایط مطلوب برسانم اما ما در این مدت هیچ اردویی برگزار نکردیم.

 

تیم را از هیچ درست کردم

وی با بیان اینکه تیم برای موفقیت نیاز به داشتن سرمربی و پشتوانه باشگاه دارد، تاکید کرد: تیم را از هیچ درست کردم و اگر به من اجازه دهند در ادامه مسابقات نتایج بهتری می‌گیرم اما اگر هم صلاح دیدند مربی جدیدی بیاورند در صورتی داماش نتیجه می‌گیرد که حق و حقوق بازیکنان را داده و امکانات لازم برای سرمربی جدید فراهم شود.

 

بی‌صداقتی در فوتبال عاملی شد تا به لبنان ببازیم

هرندی در پایان گفت: در فوتبال اگر صداقت نباشد همان می‌شود که در نهایت به لبنان می‌بازیم. امیدوارم کسانی که در فوتبال فعالیت می‌کنند، اهل لاف زدن نبوده و با صداقت کارشان را برای شاد کردن مردم و به کار ببندند، زیرا هدف بالای فوتبال ایجاد اوقات خوب برای هواداران و سلامتی مردم است

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید