وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: تمام تلاش من این است که داماش امسال یک جایگاه مناسب و آبرومند در لیگ داشته باشد و به امید خدا سال دوم بتوانیم دوباره به لیگ برتر بازگردیم.

به گزارش وارش اسپرت ، امید هرندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نخستین واکنش خود به عنوان سرمربی داماش گیلان، اظهار کرد: از پنجشنبه (سوم مهر ماه) نخستین جلسه تمرینی تیم با من است و قرار است مراسم معارفه هم به صورت رسمی انجام شود.

وی افزود: این یک برهه بسیار حساس برای داماش است چرا که بازیکن‌های زیادی از داماش رفته‌اند و شرایط تیم بسیار خاص است و امیدوارم بتوانم با کمک بازیکن‌ها و مطبوعات و هواداران تیم را سرپا نگه دارم.

به ادامه مطلب مراجعه کنید


سرمربی جدید داماش گیلان گفت: تمام تلاش من این است که داماش امسال یک جایگاه مناسب و آبرومند در لیگ داشته باشد و به امید خدا سال دوم بتوانیم دوباره به لیگ برتر بازگردیم.

هرندی تصریح کرد: من دست کمک و یاری به سوی همه مسئولان سیاسی و ورزشی به خصوص هیئت فوتبال، شورای شهر و شهردار، نماینده‌های مجلس، فرماندار و استاندار دراز می‌کنم و قول می‌دهم که با کمک هم بتوانیم خیلی زود شاهد درخشش پسران شهرباران در سطح نخست فوتبال کشور باشیم.

وی افزود: همیشه از سوی مردم و رسانه‌های مورد لطف بوده‌ام و امروز تنها و تنها به عشق شهرم دوباره به داماش باز می‌گردم، اعتقاد راسخ دارم که داماش ظرفیت‌های زیادی دارد و با همدلی و سعه صدر باید آرامش را به تیم بازگردانیم.

سرمربی جدید داماش گیلان در خصوص وضعیت علی نظرمحمدی گفت: علی از سرمایه‌های فوتبال این شهر است،اما من از باشگاه دور بوده‌ام و از شرایط داخل آن بی خبر هستم، فردا برای بار نخست پس از مدت‌ها می‌خواهم بر سر تمرین بروم و امیدوارم بهترین تصمیمی که برای داماش مفید باشد را بتوان اتخاذ کرد.