وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: امید هرندی به عنوان سرمربی داماش گیلان انتخاب شد تا علی نظرمحمدی استعفا دهد.

به گزارش وارش اسپرت، پس از انتشار خبرهای ضد و نقیض در خصوص وضعیت سرمربیگری داماش گیلان در فصل آینده، امید هرندی با امضای قراردادی یک ساله به عنوان سرمربی داماش گیلان انتخاب شد! پس از این انتخاب علی نظرمحمدی از ادامه حضور در تیم داماش استعفا داد.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که امید هرندی سرمربی داماش در 8 بازی ابتدایی فصل 92-1391 به شکلی عجیب از سوی عابدینی برکنار شده بود و پس از آن نیز این دو در رسانه ها با هم درگیری هایی لفظی داشتند.

  

 

متن نامه استعفای علی نظرمحمدی به این شرح است:

 

"پس از سه ماه تلاش و کوشش من و همکارانم در کادر فنی و بازیکنانی که با کمترین رقم قرارداد نسبت به تیم‌های دیگر لیگ دسته اول با داماش قرارداد امضا کردند و همچنین با تشکر از مسئولان گیلان، فرمانداری رشت، هیأت فوتبال استان،‌ اداره ورزش و جوانان، مجمع نمایندگان استان (ندیمی،‌ کوچکی‌نژاد و مهندس جعفرزاده) و به ویژه استانداری گیلان که شرایط تیم را درک کرده بودند و در این سه ماه تیم داماش را حمایت کردند از سمت خود به عنوان سرمربی داماش کناره‌گیری می‌کن. امروز خیالم راحت است که تیم داماش با حضور جوانانی شایسته بسته شده و آماده مسابقات است اما من از سمت خود کنار می‌روم و از همه هوادارانی که داماش گیلان و علی نظرمحمدی را پشتیبانی و حمایت کردند تشکر می‌کنم و برای داماش در مسابقات لیگ دسته اول آرزوی موفقیت دارم.

داماش می‌تواند به لیگ برتر برگردد و اگر اتحاد در فوتبال رشت حاکم شود داماش حتماً به لیگ برتر برمی‌‌گردد."