محمد رستمی نیز به جمع مصدومین طولانی مدت داماش اضافه شد!

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمد رستمی هافبک باتجربه داماش گیلان دچار مصدومیت پارگی رباط شد و قرار است روز سه شنبه زانوی خود را به تیغ جراحی بسپارد. 

رستمی که به نظر می رسد مصدومیت وی از بازی داماش با چوکا در تالش آغاز شده بود، پس از حضور به عنوان بازیکن تعویضی در بازی یک چهارم جام حذفی با ماشین سازی تبریز دچار پارگی رباط شد و بدین ترتیب داماش تا پایان فصل این بازیکن ارزشمند را در اختیار نخواهد داشت. 

رستمی پس از مجید خدابنده لو دیگر هافبک با تجربه این فصل داماشی ها و امیرحسین دهقان مدافع جوان لاجوردی های شهر باران، سومین بازیکنی است که در فصل جاری مسابقات دچار پارگی رباط شده است. 

به نظر می رسد چمن های مصنوعی بی کیفیت استادیوم های سردارجنگل و شهید عضدی رشت یکی از دلایل مهم این مصدومیت هاست، چرا که اکثر مصدومیت های بازیکنان داماش و سپیدرود در دیدارهای خانگی اتفاق افتاده است. 

لازم به ذکر است، دو فصل پیش حامد اکبری پور و فصل گذشته نیز به غیر از مهرداد علیزاده که دیگر در داماش حضور ندارد، آرمین منفرد دوست و محمد حسن جهاندیده به ترتیب مدافع راست و هافبک مهاجم جوان داماش گیلان دچار پارگی رباط شده بودند که در حال حاضر دوران نقاهت مصدومیت خود را سپری می کنند.