تیم فوتبال داماش گیلان در چهارچوب دیدارهای هفته نوزدهم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور، در مصافی حساس مهمان تیم فوتبال شهرداری کاشان صدرنشین فعلی این گروه خواهد بود.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، این دیدار ساعت 14:15 دقیقه روز دوشنبه یازدهم بهمن در استادیوم امیر کبیر کاشان برگزار خواهد شد.

داماشی های گیلان در سه هفته اخیر با کسب سه پیروزی متوالی روند خوبی را پیدا کرده و با نه امتیازی که کسب کرده اند ضمن بهبود وضعیت خود در جدول رده بندی ، رضایت خاطر هواداران خود را فراهم آورده اند و بی شک در دیدار حساس در کاشان به دنبال تداوم این روند مثبت و ادامه حرکت رو به جلوی خود در برابر صدرنشین این گروه خواهند بود. با توجه به اینکه بازی های مرحله گروهی رقابتهای لیگ دو وارد روزهای حساس خود شده، کسب امتیاز از این مصاف برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. در این میان داماشی ها با کسب امتیاز از کاشان می توانند جایگاه چهارمی خود در جدول را استحکام و حتی بهبود ببخشند و در صورت کسب برد احتمالی و البته رقم خوردن نتیجه تساوی در دیدار تیمهای شهرداری فومن و شهرداری بندرعباس حتی امیدوار به رسیدن به صدر جدول نیز باشند. در سوی مقابل شهرداری چی های کاشان که هفته های متوالی در این گروه صدرنشین بوده با توجه به شکست هفته قبل خود در ماهشهر اکنون جایگاه صدر جدولی خود را در معرض خطر دیده و از این رو با تمام توان پای به میدان مسابقه گذاشته و به دنبال نهایت استفاده از شرایط میزبانی خواهند بود.

مصاف شهرداری کاشان و داماش گیلان رویارویی تیمهای اول و چهارم جدول رده بندی گروه دوم رقابتهای لیگ دو است. شهرداری کاشان از هجده بازی گذشته خود با هشت برد، شش تساوی و چهار باخت ، 24 گل زده و16 گل خورده با سی امتیاز در صدر جدول این گروه جای دارد. داماش گیلان هم از 18 بازی قبلی با 8 برد، 4 تساوی و 6 شکست و البته با 22 گل زده و 13 گل خورده با کسب 28 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی این گروه و در فاصله دو امتیازی شهرداری کاشان در تعقیب جدی این تیم قرار دارد.
نکته جالب توجه برابر بودن تعداد بردهای این دو تیم بوده که تا اینجای کار 8 پیروزی را کسب کرده اند.. همچنین داماش با تفاضل گل 9+ و شهرداری کاشان با 8+ دارای بهترین تفاضل گل ها در بین تیمهای این گروه هستند. در این میان داماشی ها با دریافت 13 گل دارای آمار کمترین گل خورده در بین تیمهای این گروه هستند.

بازی رفت دو تیم در رشت با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود. علی یونسی در واپسین دقایق آن بازی گل تساوی داماشی ها را به ثمر رسانده بود.